קמפיין חוצות חברתי חדש: "שמים פס לקטל בכבישים"

מאת: חדשות 'מפיק' ‏ 12/12/11

לא מדובר בעוד קמפיין רגיל ומשמים, אלא במעין מכרז שיבחן הצעות ממשרדי פרסום, לטובת המאבק בקטל בכבישים.

שנה מאז ביצעה קמפיין חוצות עם אפיל חברתי בנושא איכות הסביבה, שבה חברת השילוט העירוני JCDecaux  עולה בקמפיין דומה לבטיחות בדרכים, על-גבי תחנות אוטובוס ומתקני פרסום בתל-אביב.
 
הקונספט שונה. לא מדובר בעוד קמפיין רגיל ומשמים, אלא במעין מכרז שיבחן הצעות ממשרדי פרסום, לטובת המאבק בקטל בכבישים.
 
הקמפיין יעלה בתחילת 2012 על גבי מתקני JCDecaux ברחבי תל אביב למשך עשרה ימים. בשלב הראשון, גייסה החברה משרדי פרסום גדולים כדי שאלו יציגו את הרעיונות הקריאטיביים שלהם למען מטרה זו כגון זכות קדימה להולכי רגל, איסור על שתיית אלכוהול, מהירות ועוד.

בשלב השני, יוכלו כלל גולשי האינטרנט להציע את נקודת המבט שלהם למען בטיחות בדרכים באמצעות העלאת ויז'ואלים לעמוד הפייסבוק.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

כול מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כול מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כול מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לראש השנה + מקומות וספקים להרמת כוסית לראש השנה

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לראש השנה + מקומות וספקים להרמת כוסית לראש השנה

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום