"פמינה" מחפשת פרזנטורית בפייסבוק לקמפיין חדש

מאת: חדשות 'מפיק' ‏ 28/06/11

במסגרת המהלך, מוזמנות נשים לשתף עמיתות ב"סודות הטיפוח" שלהן, ובכך אפוא להציע עצמן כמועמדות להופעה בקמפיין.

היית מוכנה להיות פרזנטורית למוצרי הגיינה נשית?

 

יצרנית התרופות כצט מחפשת אחת כזאת השבוע ובימים הקרובים למותג האינטימי פמינה, באמצעות הפייסבוק ואתרי המין היפה באינטרנט.

 

דף הפייסבוק הייעודי שנפתח לצורך כך נקרא "פמינה – הכניסה לנשים בלבד". במסגרת המהלך, מוזמנות נשים לשתף עמיתות ב"סודות הטיפוח" שלהן, ובכך אפוא להציע עצמן כמועמדות להופעה בקמפיין הפרסומי של תחליב רחצה אינטימי חדש.

 

הפעילות והקמפיין שבעקבותיה (ענבר מרחב שקד) יעלו לחברה כ-1.5 מיליון שקלים. הסלוגן המלווה: "פמינה – את הכי נקייה בעולם".

 

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק והמכירות של כצט: "כמותג מוביל בתחומו, פמינה מחפשת נשים אמיתיות שיתרמו למיצוב המותג, המתאים לנשים בכל הגילאים, כמוצר טיפוח אישי, יומיומי. אנחנו מאמינים שהשימוש במדיה החברתית ובאינטרנט יאפשר לנו להגיע בדיוק לקהל הצרכניות שלנו ולמצוא ביניהן את המתאימות להוביל את הפרסום בעתיד הקרוב".

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום