בירה, טלפון ולדיוטי: היינקן מצטרפת לבזק במיתוג נתב"ג

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 05/04/11

עד לאחרונה, שלטה חברת התקשורת ללא עוררין בשטחי הפרסום במתחם העגול שבטרמינל 3. טמפו השקיעה בפרסום לפי דיווחיה כ-1.5 מיליון שקלים.

מותג הבירה היינקן (טמפו) החל השבוע לפרסם על שלטי החוצות ההיקפיים באולם הנכנסים של נמל התעופה בן-גוריון.

 

עד לאחרונה, שלטה חברת בזק ללא עוררין בשטחי הפרסום במתחם העגול שבטרמינל 3. כעת, משנה חברת התקשורת את מיקום פרסומיה בנתב"ג ומעתיקה אותו לאולם הכבודה בהשקעה של כמיליון שקלים לשנה.

 

טמפו השקיעה בפרסום לפי דיווחיה כ-1.5 מיליון שקלים. הקמפיין החדש מתחבר לעמיתו הבינלאומי, בצירוף הסלוגן "Open your world".

 

בזק תציב באולם שלטים גדולים וכן תשלט את מסופי המזוודות עם מסרים מתוך הקמפיין לתקשור ירידת מחירי הקישוריות.

 

העיצוב הוא של אדלר-חומסקי ועבודות השילוט בוצעו ע"י חברת ברעם, בעלת הזיכיון לביצוע עבודות שילוט בנתב"ג.

 

 

 

(צילום: יחסי ציבור)

 

 

 

 

בזק מיתגה את נתב"ג במיליון שקלים

 

"בזק" החליפה מיתוג המתחם העגול בנתב"ג

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

כול מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כול מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כול מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לראש השנה + מקומות וספקים להרמת כוסית לראש השנה

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לראש השנה + מקומות וספקים להרמת כוסית לראש השנה

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום