נבחרו עשרת האייקונים בקמפיין האינטראקטיבי של "ספרייט"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 05/04/11

בשבועות האחרונים ניהל המשקה מבית קוקה קולה ישראל מהלך תדמיתי לרענון עשרה דימויים מובהקים של ההוויה הישראלית, מתוך 25 אפשרויות. אלו מהם עלו לגמר?

 

תם השלב הראשון בקמפיין האייקונים של ספרייט.

 

גופיית סבא, מוכרי ארטיקים בים, תליון חי, פלאפל, מנגל, מטקות ,סוכת מציל, כובע טמבל, ארטיק ופחי צפרדע - אלו הם עשרת האייקונים הישראלים שנבחרו על ידי הגולשים כבולטים, המסמלים ומייצגים את התרבות וההוויה הישראלית.

 

בשבועות האחרונים ניהל מותג המשקאות מבית קוקה קולה ישראל מהלך תדמיתי אינטראקטיבי לרענון עשרה דימויים מובהקים של ההוויה המקומית, מתוך רשימה של 25 אפשרויות.

 

ה"רענון", מילה שמתכתבת עם המוטו המוביל את המשקה בפרסומיו לאורך השנים האחרונות, התבצע בעזרת תוכנה מיוחדת בדף הפייסבוק של ספרייט.

 

כל אחד מהגולשים הוזמן להציע את פרשנותו האישית לכל אחד מהדימויים. הגולש שהציע את האייקון שיזכה במקום הראשון, יקבל חופשה זוגית בקלאב מד באירופה.

 

עיצוב הלוגו, המוצרים ונקודות המכירה בוצע על-ידי סטודיו פרומרקט.

 

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום