"אין כל פסול במותג שמשתנה עם השנים"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 30/11/10

כך סבור עופר שחר, מרצה בכיר לשיווק שדיבר בכנס יחסי ארגון-לקוח של חברת מטריקס בירושלים, בשבוע שעבר. האירוע נפתח בסיור בשוק מחנה יהודה. תמונות מצ"ב.

היחסים בין הארגון ללקוח ויציבותם עמדו במרכז כנס חדש שנערך בשבוע שעבר בירושלים, בהפקת חברת מטריקס והמרכז הישראלי לניהול.

 

באירוע השתתפו נציגים מכ-100 גופים מסחריים וארגונים, והוא נפתח בסיור בוקר בשוק מחנה יהודה ובשכונת נחלאות. בין בעלי התפקידים שניתן היה לראות באולם היו סמנכ"לי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית ודיגיטל, אינטרנט ומדיה חברתית.

 

בפאנל שעסק ב"שיווק במהפכה מתמדת" סיפר יהודה ברגר, מנהל תקשורת שיווקית בבנק לאומי, כיצד בחנוכה הקודם יזם הבנק קמפיין בפייסבוק בו "סבתא עליזה" הווירטואלית חילקה דמי חנוכה בסך 200 שקלים לכל מי שהצטרף לדף שלה.

 

במשך החודשים הבאים, ובעקבות הקמפיין של עליזה, נפתחו 10,000 חשבונות חדשים בלאומי. ברגר הודה כי לא שיער כי כוחן של הרשתות החברתיות יתעצם כל כך.  

 

מימין לשמאל:  אסף דותן, קובי מגנזי, ענבל זך, יהודה ברגר, מאשה דשקוב ופרי לוי (צילום: יח"צ)

 

 

מאשה דשקוב, מנהלת תקשורת שיווקית במסלול האקדמי המכללה למנהל, תיארה כי בשנתיים האחרונות המכללה יזמה פעיליות וירטואליות לשם הכרות מוקדמת של הסטודנטים החדשים, זה עם זה ועם המכללה כבר בחודש יולי. לדבריה, כ-70 אחוזים מתוכם נרשמו מראש למיני סייט, והכירו חברים חדשים, הרבה לפני תחילת שנת הלימודים וגם  הפכו להיות חלק מהפנים של הקמפיין.

 

עופר שחק, מרצה בכיר בתחום השיווק במרכז הישראלי לניהול, הסביר בהרצאתו כי בידיים של הארגון ההחלטה האם המותג שלהם יהפוך ל"מותש" או ל"מוטת", מלשון מוטציה. "בניגוד לנטיה המסורתית של ארגונים לשמור על המותג שלהם אחיד ויציב לאורך שנים", אמר שחק, "אני סבור כי אין כל פסול במותג שמשתנה עם השנים, אפילו ב- Look and Feel שלו. "הדרך לייצר מותג חזק בעידן של שינוי תמידי היא על ידי השקעה בתשתית אירגונית וניהולית תומכת, ומיצוב מערך השיווק באירגון כסוכן שינוי", הוסיף.

 

 

סיור בשוק. קמו עוד לפני הסוחרים. (יח"צ)

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום