המעבדה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 19/10/10

בשבוע שעבר קיבל המדור הבינלאומי שלנו, "ביקורת גבולות" מעטפת חדשה - "המעבדה". הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתי סביב העולם.

 

איך לגדול בחמש שניות?

 

 

את התשובה מספק המשקה ההודי ''Horlicks Pro-Height, המיועד להגביר את קצב הגדילה בקרב ילדים.

 

 

העיקרון, שכבר "נטחן" בקליפים משנות השמונים, משרת בצורה יפה את המטרות של הקמפיין.

 

 

 

 

 

 

 

טויוטה, בשיתוף חברת Glue Isobar , יצרו מצגת רחוב מדהימה עבור השקת הדגם החדש של הראשונה - Auris Hybrid. שימוש מושלם של הרכב והסביבה.

 

 

 

 

 

 

ואם מעניין אתכם איך עשו את זה...

 

 

 

 

 

 

תראו מה ענקית התקשורת Vodafone איטליה מוכנה לעשות בשביל פני אחד.

 

 

קמפיין ייחודי לרגל השקת "חבילת שירות" חדשה של החברה המתגאה במחיר של סנט אחד עבור דקת שיחה.

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום