אחרי 20 שנה - יצרנית "סנדלי שורש" מרעננת לראשונה את כרטיס הביקור

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 12/10/10

מאז הוקמה לפני 20 שנה, חברת שורש הישראלית, יצרנית סנדלי שורש המוכרים, מרעננת את התדמית ה"שורשית" עם לוגו חדש ותהליך מיתוג מקיף.

 

בהשקעה מדווחת של כ-300 אלף שקלים, יעודכן הלוגו הבינלאומי של החברה (SOURCE) הכולל את סמליל פרח הלוטוס המפורסם. זאת, בכדי להתאים ולעדכן את הבטחת המותג וערכיו, ללוגו הישראלי של החברה.

 

מטרת השינוי הייתה ליצור שפה חזותית שתבטא את מכלול ערכי המותג הבינלאומי, בהתאמה לדימויי עדכניות, חדשנות, פשטות, פונקציונאליות, אמינות ונאמנות למקורות.

 

סלוגן החברה שונה אף הוא ל - SOURCE - CREATING FUTURE TRADITION.

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום