סופר פארם: 12 מיליון שקל על קמפיין ראש השנה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 23/08/10

 

סופר פארם תשקיע 12 מיליון שקלים בקמפיין חוצה מדיה לראש השנה.

 

את הקמפיין מפיק משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בקונספט אופנתי וצעיר המתייחס את מוצרי הבישום ברשת כחלק מהמראה הכולל של כל אישה וגבר.

 

הסלוגן המלווה את הקמפיין יהיה "קולקציית הבשמים של סופר פארם עכשיו במבצע". הבשמים שולבו בלבוש של הדוגמניות ככובעים לראשן, במטרה להציג את המוצר כאביזר בעל אמירה אופנתית ולא רק כריח.

 

הקמפיין יתבצע באמצעות אינסרטים בעיתונות, שילוט חוצות, אינטרנט, רדיו, טלוויזיה וכן בסניפי הרשת.

 

באחרונה דיווחה הרשת על שיא במכירותיה מאז הוקמה – 50 מיליון שקלים ביום "לייף סטייל" לחברי מועדון הלקוחות, גידול של 30 אחוזים לעומת יום המכירות הדומה שנערך אשתקד.

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

כול מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כול מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כול מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לראש השנה + מקומות וספקים להרמת כוסית לראש השנה

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לראש השנה + מקומות וספקים להרמת כוסית לראש השנה

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום