דיגיטל: פלטפורמה שיווקית מקיפה למבצע חדש של דוריטוס

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 09/08/10

חטיף דוריטוס פתח פלטפורמה דיגיטלית שיווקית, הכוללת אתר בית, קהילת מותג בפייסבוק ופעילות סלולארית נרחבת, לקידומו של מבצע חלוקת מזומנים חדש.

חטיף דוריטוס, מבית שטראוס פריטו ליי (חטיבת המלוחים של שטראוס), פתח בחודש האחרון פלטפורמה דיגיטלית שיווקית, הכוללת אתר בית, קהילת מותג בפייסבוק ופעילות סלולארית נרחבת.

 

בכל אחת מהפלטפורמות שותפה חברה נפרדת. את אתר הבית בנתה חברת התוכן THE BOX, חברת השיווק לצעירים TEENK ביצעה את מלאכת הקמתו של דף הפייסבוק, והפעילות הסלולרית נתמכת על-ידי חברת מובלין (MOBLIN).

 

כל אלו ישרתו את המבצע החדש של המותג ושל חטיף תפוצ'יפס, "נשנש ת'CASH", במהלכו יוכלו המשתתפים לזכות במאות שקלים או בשקית של החטיף מתנה, על-ידי הקשת קוד בסלולר או בפייסבוק מדי יום.

 

את המבצע יגבה קמפיין בכלי התקשורת באמצעות שלמור אבנון עמיחי, בנוסף על האינטראקטיב.

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום