מגזין מפיק - השבוע: בכירי פייסבוק העולמית יבקרו בכפר הצעירים של קוקה קולה

השבוע: בכירי פייסבוק העולמית יבקרו בכפר הצעירים של קוקה קולה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 03/08/10

הללו יגיעו כדי לבחון את הפיתוחים הטכנולוגים המתקדמים שהוכנסו השנה לכפר - מכונת ה-"לייק" וצמידי הארנק. שתי המערכות פותחו בחברת עפר לשם.

 

כבוד לענף. בכירי פייסבוק העולמית יגיעו בסוף השבוע לישראל, כדי ללמוד על הפעילות הדיגיטלית בכפר הצעירים "קוקה קולה וילג' שבשרון.

 

כפי שפורסם בתחילת הקיץ, השנה הוחלט בקוקה קולה ובחברת ההפקה פרומרקט, על מיתוג פעילות הקיץ השנתית כ"כפר הדיגיטלי הראשון בעולם". זאת, לאחר שהוכנסו בו שתי מערכות ממוחשבות שפותחו בחודשים האחרונים, ומתבססים על טכנולוגיה מתקדמת.

 

שתי המערכות מופעלות באמצעות צמידי RFID, המולבשים על 650 הצעירים שפוקדים את המקום בכל מחזור במהלך הקיץ.

 

המערכת הראשונה היא "מכונת לייקים" (LIKE) המאפשרת לבצע פעולות "לייק" ללא מחשב. המערכת מורכבת מ-35 עמדות ברחבי הכפר – בבריכה, בברים, בפינות היופי והזולא ועוד. הרעיון: כאשר "תושב" הכפר מעוניין להביע את שביעות רצונו מאחת הפעילויות, עליו להעביר את הצמיד במקום המצוין בעמדה (ראו צילום). באותו הרגע יישמע צפצוף קצר, שיעיד על עדכון הפעולה בדף הפייסבוק שלו ובהצבעת לייק על תמונה או וידאו המתארים את הפעילות המדוברת.

 

את הרעיון לפיתוח המערכת יזם ינון לנדנברג, מנכ"ל אידאולוג'יק. לנדנברג חשף אותו לראשונה בפסטיבל קאן האחרון בפני מארק צוקרברג, מייסד והבעלים של הרשת החברתית הגדולה בעולם. הלה התרשם, והורה לשלוח צוות מהנהלת הפייסבוק, כדי לבחון בשטח את פעילות המערכת. המנהל המסחרי של פייסבוק באירופה, אסיה והמזרח התיכון, מארק קוואן, יעמוד בראש המשלחת. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המערכת השנייה עושה שימוש באותם צמידים, והופכת אותם לארנקים קטנים. בשנים שעברו, מספרים מארגני הכפר, חולקו למבקרים כרטיסיות קרטון, באמצעותן ניתן היה לקבל פחיות משקה, מגבות ומשחקים שונים.

 

"איבוד הכרטיסיות, הבלאי והניסיונות המרובים לזייף אותן, הביאו להחלפתן בתג 'שעון' הצמוד על היד", ציינו בהפקה. "בכל עמדה בה מחלקים פחיות או מגבות, קיימת מערכת ממוחשבת, כאשר בהעברת התג עליה רואה הדייל את שם המבקר, את הפריטים הקיימים ברשותו ואת מספר הפחיות שלהן הוא זכאי.

 

שתי המערכות פותחו בחברת עפר לשם, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים-קריאטיביים לאירועים ולקידום מכירות. ציוד ה-RFID לפרויקט סופק על-ידי חברת לוג'י-טק. תקציב שני הפרויקטים מוערך במאות אלפי שקלים.  

 

 

 

 

הפקה: פרומרקט

ייזום מכונת "לייק": אידאולוג'יק

פיתוח: עפר לשם

אספקת ציוד: לוג'י טק

לקוח: קוקה קולה

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מתחתנים השנה?

מתחתנים השנה?

היום המיוחל קרב ובא? אנחנו מקווים שאתם כבר מוכנים להכל. אבל רגע, בטח כבר הייתם במספר אירועים בחיים שלכם, ובכל אירוע ראיתם צלם אחר?

דוכני מזון לאירועים

דוכני מזון לאירועים

דוכני מזון לאירועים מתאימים את עצמם לקונספט האירוע והם הפכו להיות חלק בלתי נפרד כמעט מכל אירוע, הטעמים השונות, המגוון נותנים לאטרק

איך לבחור בר אקטיבי לאירוע

איך לבחור בר אקטיבי לאירוע

כמה שתייה צריך? איך בוחרים תפריט שתייה לאירוע (כן כן יש דבר כזה ) והכי חשוב הרושם הראשוני שזה משאיר על האורחים שלכם

דרייב אין לכל המשפחה -אלף עד טף

דרייב אין לכל המשפחה -אלף עד טף

כל מה שצריך לדעת על הקמת מתחם דרייב אין - חברת אלף עד טף 073-7575765

ליווי חינמי לסגירת האירוע שלכם, השאירו פרטים כאן:

שדות חובה *

X

מארגנים אירוע?

תשאירו לנו את כאב הראש! השאירו פרטים
או התקשרו 073-7030100
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום
* השירות ניתן ללא תשלום