מגזין מפיק - בוגרי הקופירייטינג של הבצפר תופסים טרמפ על אוטובוסים

בוגרי הקופירייטינג של הבצפר תופסים טרמפ על אוטובוסים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 15/03/10

 

ביום ראשון הקרוב תתקיים תערוכת סיום בוגרי מחזור נוסף של קורס הקופירייטינג של הבצפר, בית הספר לפרסום.

 

בתערוכה, שזכתה לכותרת האקדמית משהו, "המדיום הוא המסר", יוצגו עבודות שמאחוריהן רעיונות יצירתיים לפרסום מותגים מובילים, וזאת על-גבי אוטובוסים ותוך שימוש מדויק במדיום.

 

בנוסף, תופק תערוכה על אוטובוסים, הקוראת לנהגים שלא לסמס בזמן הנסיעה.

 

את החסות על התערוכה תעניק חברת כנען מדיה בתנועה. אוהד גבלי, סמנכ"ל השיווק בחברה, ציין כי "לאור אפשרויות הפרסום הרבות על האוטובוסים, אין לי ספק שהתערוכה תציג חשיבה מחוץ לקופסה, חדשנות, יצירתיות וקריאייטיב פורץ דרך".

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

ועידת הקמעונאות 2019

ועידת הקמעונאות 2019

ועידת הקמעונאות ה-12 תארח את מיטב בכירי הענף על הבמה!

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

גיל טייכמן פשט את הרגל, ויש לו חובות בסביבות 20 מיליון שקל

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

התוכן הכי ייחודי, מפתיע ומבדר שאפשר לאירוע הבא שלכם

קופה החדשה  בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

קופה החדשה בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

CLA מרצדס יוצאת בקמפיין לימי מכירות מיוחדים, למגוון דגמי מרצדס שהמיקוד יהיה בדגמי

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום