הרצל קולקר מונה לסמנכ"ל שיווק של Bottom Line Media

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 15/12/09

הרצל קולקר מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של חברת Bottom Line Media המפרסמת על תחתיות של כוסות בירה ("קוסטרים").

 

לחברה החדשה מגיע קולקר ממשרתו כמנהל השיווק והמכירות ב-HUGE שילוט חוצות, במשך שלוש השנים האחרונות. עוד קודם שימש כמנכ"ל שבועון הטלוויזיה רייטינג, והיה ראש מטה של העיתון מעריב וסמנכ"ל המכירות ב-msn ישראל.

 

בתפקידו החדש יהיה אחראי על מערך השיווק והמכירות בחברה.

 

Bottom Line Media הוקמה באפריל השנה ומציעה חבילות פרסום על תחתיות של כוסות שתייה במקומות בילוי בפריסה ארצית - כולל קריאייטיב, עיצוב, דפוס, אספקה וקבלת משוב מהלקוחות.

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום