מגזין מפיק - חדשה בענף: BUZZ&ART - קריאייטיב והפקות אירועים משולבי אמנות

חדשה בענף: BUZZ&ART - קריאייטיב והפקות אירועים משולבי אמנות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 04/11/09

את החברה ייסדו רונית צוויג וליטל ברנשטיין, לשעבר מפיקות בטרגט מרקט. עד כה הספיקו להפיק אירוע מודעות לסרטן השד עבור בית החולים "אסותא", ואירוע נוסף ל"מוטורולה".

FAZA, מאחוריכן: לפני חודשים ספורים הוקמה חברת הפקות חדשה, BUZZ&ART, שמתמחה בקריאייטיב והפקת אירועים בעלי תוכן אמנותי ותדמיתי.

 

ההפקה מתבצעת תוך שיתוף פעולה עם יוצרים ואמנים מתחומים שונים, מה שאמור, על פניו, לסייע למהלך המיתוג והעצמת המסרים האסטרטגיים של הלקוח.

 

את החברה, שעושה כעת את צעדי ההרצה הראשונים שלה ומונה שישה עובדים, הקימו רונית צוויג (34) וליטל ברנשטיין (30). עד כה הספיקו להפיק אירוע מודעות לסרטן השד עבור בית החולים "אסותא", ואירוע נוסף ל"מוטורולה". 

 

השתיים מעידות על עצמן כבעלות עשר שנות רקורד בענף ההפקות והקד"מ, חלקן בחברת "טרגט מרקט". לדבריהן, הפיקו עד כה עשרות אירועים עסקיים, ובמרוצת השנים עבדו, בין היתר, עם לקוחות כמו AXE, שטראוס, בנק לאומי, בזק, טובורג, בניית מותג "אורבן מוטו מיוזיק" ועוד.

 

 

 

"הצרכן החדש קצר רוח ונאמן פחות"

 

ברנשטיין אמרה לחדשות 'מפיק': "אנחנו חברה קטנה ואינטימית. בתור מפיקות חיינו בתוך 'סיר לחץ' ולא פעם זמן וסדרי עדיפויות מנהלים את ההצגה. במצב כזה לא תמיד יש את הזמן לחפש דברים חדשים, להמציא את הגלגל ולהפוך עולמות בכדי באמת למצוא את החיבור הנכון ביותר לקונספט האירוע.  בחברה החדשה עומדת לנגד עינינו החדשנות, ולא סתם בתור קלישאה. אנחנו משקיעות מאמצים רבים לאתר אמנים בתחילת דרכם, כאלה שטרם פרצו החוצה והתמסחרו ובאמת מספקים דברים שטרם נראו, החל מווידיאו ארטיסטים ועד הרכבי מחול ייחודיים.

 

"זה לא סוד שהצרכן החדש הוא ענייני יותר, קצר רוח, פחות נאמן, מחפש את ההנאה ודורש יחס אישי ומקורי מהמוצר או מהחברה המחזרת אחריו. החדרת הפן האמנותי מאפשרת לשלב מסרים שיווקיים ותדמיתיים באופן חווייתי, שישאיר זיכרון בל יישכח. בדרך זו המסרים מתעצמים, מצליחים לחדור לליבו של הצרכן וליצור את הבאזז הרצוי".

 

בשורה התחתונה, מה מייחד אתכן מחברות אחרות ? 

צוויג: "אני רוקדת כבר שנים בהרכבים שונים ומאד מעורבת בקהילות של רקדנים, יוצרים, כוריאוגרפים והרכבים מובילים. זאת בנוסף להיכרות אישית עם אמני וידאו, אוצרי תערוכות, פסלים וצלמים. מאחר ואנחנו ממוקמות בלב 'הביצה התל אביבית', אנחנו תמיד עם האצבע על הדופק – מחוברות לטרנדים, לאופנה ולאמנים המבטיחים של המחר . מחד אנחנו מכוונות לאירועים אמנותיים, ומאידך המסרים התדמיתיים והשיווקיים של הלקוח תמיד עומדים לנגד ענינו ובמרכז יצירותינו".

 

ברנשטיין וצוויג אינן צמד הנשים היחידות שבבעלותן חברת הפקות. בענף פועלות עוד שתי חברות לפחות שהן בבעלות המין היפה, בהן FAZA הפקות (שאף היא משלבת אמנות בשיווק) ו"סו ואודליה הפקות".

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

גיל טייכמן פשט את הרגל, ויש לו חובות בסביבות 20 מיליון שקל

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

התוכן הכי ייחודי, מפתיע ומבדר שאפשר לאירוע הבא שלכם

קופה החדשה  בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

קופה החדשה בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

CLA מרצדס יוצאת בקמפיין לימי מכירות מיוחדים, למגוון דגמי מרצדס שהמיקוד יהיה בדגמי

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך, וחוגגת השנה 22, 5 ימים ב - 5 ערים תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה וזיכרון יעקב.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום