"מיינט" פתחה חברת בת חדשה לרישום לאירועים בוושינגטון

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 20/10/09

החברה החדשה, בהקמתה הושקעו מאות אלפי שקלים, תנהל את אותה פעילות המתקיימת בישראל, החל מבקרות כניסה לאירועים, הנפקת תגי שם, הרשמה אינטרנטית ועוד.

חברת הרישום לתערוכות ולאירועים "מיינט" (MYNET) פתחה החודש חברת בת בוושינגטון, ארה"ב, בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

 

החברה החדשה תנהל את אותה פעילות המתקיימת בישראל, החל מבקרות כניסה לאירועים, הנפקת תגי שם, הרשמה אינטרנטית, "CALL סנטר", טלמרקטינג, פולו אפ ועוד.

 

לא בכל יום פותחת חברה ישראלית, לא כל שכן מענף ה-BTL, סניף או חברת בת בחו"ל. אבל כשזה קורה, בשעה טובה, כמה דקות לאחר איחולי המזל טוב צריך כבר להתחיל לעבוד. וקשה. בכל זאת, זה להתחיל כמעט הכל מאפס ולהתרגל לדפוסי עבודה, מחשבה ומנטליות שונים.

 

ב"מיינט" מבצעים כעת פעילות שיווקית בבירה האמריקנית, שכוללת בין היתר פגישות עם אנשי מקצוע רלוונטיים, והצגת בכורה בתערוכה לענף ה-BTL המקומי שנערכה בעיר לאחרונה.

 

שי כנעני, אחד מעובדי החברה הוותיקים, ביצע "רי-לוקיישן" לצורך ניהול החברה המתגבשת. על ניהול העבודה מפקחים מהארץ הבעלים יחיאל וקנין ומשה גבאי.

 

 

 

הדוד סם הוא מרובע

 

מדוע דווקא עיר אפרורית וחסרת מעוף כמו וושינגטון? לדברי גבאי, "עשינו בדיקת שוק והבנו שבעיר יש מרכז כנסים ושוק גדול מאוד. מתקיימים שם כנסי היי-טק ואירועים פוליטיים. לבסס את עצמנו שם נראה לנו הכי נכון בשלב הזה. אנחנו ניתן שירות לכל לקוח בארצות-הברית, ולא רק בעיר הבירה".

 

השוני המהותי בין אופי העבודה בישראל ובין זה של האמריקנים בלט מיד. הדוד סם, וזה לא סוד, הוא מרובע ופדנט. לשם ההמחשה, מתאר גבאי, אירוע שבישראל היו "מתקתקים" את העבודה עליו בתוך ימים ספורים, אצל האמריקנים בחיים לא יקרה. "הם מאוד מסודרים וקובעים לעצמם תאריכים לשנה, אם לא לשנים קדימה. בארץ אתה יכול לקבל הזמנה לאירוע שמתקיים בשבוע הבא, ושם זה לא קורה".

 

ויש לזה, כמובן, השלכות ישירות על העבודה. "החיסרון הוא בהתחלה, כמו עכשיו, כי עד שאתה נכנס לפרויקטים גדולים שם לוקח זמן. אבל היתרון הוא שכשאתה נכנס לפרויקט, אתה נותן פיתרון מקיף עד האירוע עצמו".

 

ועוד לא דיברנו על המתחרים. אם בישראל החברה של וקנין-גבאי נחשבת למוכרת יחסית בתחומה, בארצות-הברית השוק רחב וצפוף יותר. "יש שם חברות שנותנות רישום כמו שאנחנו, אבל לא בשיטה שלנו", טוען גבאי. "הם אוהבים לעשות הרבה שואו ולהקים מערך שלם, ולפעמים אירוע קטן לוקח להם יומיים. אנחנו באים, מקימים, מקפלים ונגמר הסיפור. אלה דברים שהם לא רגילים אליהם. הכל נעשה במהירות יחסית ופחות השקעה ממה שהם רגילים עד היום. אני לא חושש שהם יראו בזה "חיפוף" של העבודה, כי המקצועיות שכרה בצידה".

 

 

 

 (בצילום המסגרת: משה גבאי)

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לחג

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לראש השנה + מקומות וספקים להרמת כוסית לראש השנה

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום