מגזין מפיק - מדברים גלויות

מדברים גלויות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 13/10/09

זוכרים את המשפט "על גבי גלויות בלבד"? סקר TGI שהוזמן על-ידי "הגלויה של שלי", מצביע על עלייה לכאורה בחשיפה לגלויות כמדיום פרסומי וכאלמנט לאיסוף אישי .

בשנות ה-80, כשרצינו לפנות לטלוויזיה או לרדיו, התבקשנו לעשות זאת "על-גבי גלויות בלבד".

 

כיום, בעידן המסרונים, הטוויטר והפייסבוק, הבקשה הזאת נשמעת מגוחכת ושייכת לדור נפילים אי שם בהיסטוריה. אבל מי שחשב שהגלויות ייעלמו לחלוטין, טעה. אמנם משתמשים בהן היום הרבה פחות למשלוח, אבל הגלויות שינו את ייעודן והפכו לכלי שיווקי לכל דבר.

 

לראיה, סקר TGI שנערך לבקשת חברת "הגלויה של שלי" במחצית הראשונה של 2009, מצביע על עלייה בחשיפה לגלויות כמדיום פרסומי וכאלמנט לאיסוף אישי בקרב הציבור הישראלי.

 

למרות שהסקר מוזמן על-ידי חברה המתמחה בפרסום במוקדי בילוי באמצעות גלויות ויש לקחת את ממצאיו בערבון מוגבל, יש בו כדי להצביע על כיוונים מסוימים. לפי הממצאים, כ-60 אחוז מהנשאלים בסקר אספו בתקופה המדוברת גלויות ממתקני החברה. במספרים מדובר על כ-2 מיליון איש שנחשפו ל"הגלויה של שלי" בתדירויות שונות.

 

57 אחוזים מהנחשפים הללו לקחו גלויות מהמתקנים, בעוד 41 אחוז מתוך אלה שלקחו את הגלויות גם הציצו במסר שכתוב עליהן. כ-19 אחוז הביאו את הגלויה לשולחן במקום הבילוי והראו לחבריהם, ו-11.5 אחוזים אספו את הגלויה עבור חברים שהפרסום היה רלוונטי עבורם.

 

28% מתוך הלקוחות שהביטו בגלויה התעניינו במוצר ובשירות בעקבות המפגש עם הגלויה. 44% מתוך האנשים שנחשפו ולקחו את הגלויה, התעניינו בשירות ובמוצר בעקבות המפגש עם הגלויה. כ-50% מאלו שנחשפו ולקחו טענו כי הפרסום בגלויה השפיע עליהם לרצות לנסות את המוצר.


 

"חיבור בין ארט, קריאייטיב, הומור ורגש"

בקרב צעירים אקדמאים ובעלי הכנסה מעל הממוצע מכל רחבי הארץ שיעור החשיפה לגלויה עומד על 57.7% ו-64% מגילאי 35-25. מרביתם (50.4%) הם גם אלה שנחשפים למדיה בתדירות גבוהה במיוחד (מספר פעמים בשבוע). יותר מ-60% מבין האקדמאים ו-61% מקרב בעלי ההכנסה שמעל לממוצע נחשפים ל"הגלויה של שלי".

שלי רוקח
, המייסדת והבעלים של "הגלויה של שלי": "בכל גלויה שלנו ישנו חיבור בין ארט מדויק, קריאייטיב מושחז, שנינות, הומור ורגש. כך הגלויה אינה נתפסת כאגרסיבית או מאיימת אלא יוצרת מפגש רגשי ואסתטי עם הלקוח שגורם לו לקחת את הגלויה למרחב הפרטי שלו- הביתה, למקום העבודה, או להעביר אותה לחברים. להבדיל מקמפיין טלוויזיה או אינטרנט זמן המדף של הגלויה ארוך יותר ומגיע לתוך המרחב הפרטי של הציבור - ותלוי על המקרר שלהם לאורך זמן".

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

ועידת הקמעונאות 2019

ועידת הקמעונאות 2019

ועידת הקמעונאות ה-12 תארח את מיטב בכירי הענף על הבמה!

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

גיל טייכמן פשט את הרגל, ויש לו חובות בסביבות 20 מיליון שקל

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

התוכן הכי ייחודי, מפתיע ומבדר שאפשר לאירוע הבא שלכם

קופה החדשה  בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

קופה החדשה בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

CLA מרצדס יוצאת בקמפיין לימי מכירות מיוחדים, למגוון דגמי מרצדס שהמיקוד יהיה בדגמי

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום