משקה האנרגיה BLU ישווק בחו"ל באמצעות חברת שיווק חדשה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 06/10/09

"בני פאוזי שמשום" יצרנית משקה האנרגיה ’BLU’, הקימה את חברת ’BLU International’ שתשווק מעתה את המשקה בחו"ל. ההשקעה בהקמת החברה, בשותפות עם דורון פרנקנשטיין (לשעבר סמנכ"ל השיווק והסחר של "המשביר לצרכן"),  מוערכת ב-3 מיליון אירו.

המשקה ישווק בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, סין, בולגריה, צ’כיה, רומניה, גרמניה, פורטוגל, אנגליה ובמדינות הבלטיות. היקף הייצוא, הנערך ישירות מפולין, מוערך ב-2009 ב-750 אלף אירו, וב-2.5-3 מיליון אירו ל-2010.

בני פאוזי שמשום תשקיע השנה כ-1.5 מיליון אירו בשיווק המשקה בחו"ל. החברה עתידה להשתתף בתערוכת ’אנוגה’ בגרמניה בה תשקיע כ-125 אלף אירו, בתערוכת הכשר בארה"ב ובתערוכות מזון נוספות ברחבי העולם.

הפצת המשקאות תבוצע ע"י חברות מקומיות המתמחות ביבוא ושיווק מוצרי צריכה דומים ומקבילים בארצות השונות. כל ההתאמות לארצות היעד, כגון עיצוב הפחית, הטעם וכדומה ייערכו במפעל-האם בפולין וממנו ייוצא המשקה לארץ היעד.

 

שיווק במועדונים, פאבים, ברים וחנויות נוחות

ההפצה תיערך בערוצים השונים בהתאם למקובל בכל ארץ ובהתאם לבדיקות שנעשו עם השקת המשקה באותה ארץ. כך, למשל, בצ’כיה יימכר המשקה בחנויות הדיסקאונט הגדולות כרשת ’מטרו’; בארה"ב ישווק המשקה ישירות למועדונים בניו יורק ובטקסס, ובאמצעות חנויות נוחות; ובאוסטרליה יופץ המשקה בפאבים, ברים ומועדונים ובכ-2,000 מעדניות.

מאחר שהמותג
BLU נבנה מלכתחילה כשפניו גם לשווקים העולמיים, נבחר שמו הלועזי וזה נרשם רשמית באירופה, במדינות צפון ודרום אמריקה, במזרח אירופה ובאוסטרליה. השם והמראה הכללי נשארו כשהיו, אך הפחיות הותאמו לפי צרכי המדינות השונות אליהן מיוצא המשקה.

דורון פרנקנשטיין: "תחזיות ותוכניות עבודה שנערכו לקראת כניסתו של
BLU לשוק הישראלי, צפו כי בשנת 2009 המשקה יכבוש נתחי שוק של למעלה מ-35 אחוז. התחזיות שהתממשו בינתיים, עוד לפני סיום השנה, כשבשנתו הראשונה נתח השוק של המותג הינו 32-35 אחוז, מעניקות את היכולת והתובנות לכניסה מוצלחת וחדירה לשווקים העולמיים".

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום