מכשירי סגוויי, לוחות גב "מהלכים" ודיילות בקמפיין ל"רגעים של בית"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 07/07/09

זאת בנוסף לקמפיין ATL במדיה. לפני כשבוע נפתחה באירוע רשמי בפעם השנייה התערוכה השנתית בחסות "בזק", במרכז עמיעד ביפו.

 

כזכור, לפני כשבוע נפתחה באירוע רשמי בפעם השנייה תערוכת "רגעים של בית", בחסות חברת "בזק", במרכז עמיעד ביפו.

 

נוסף על הקמפיין הסטנדרטי במדיה, מתבצע החל משבוע שעבר קמפיין שטח תומך, באמצעות מכשירי סגוויי לפעילות יום בתל-אביב, לוחות גב "אנושיים" לפעילויות לילה במרכזי בילוי ודיילות לחלוקת הזמנות בתחנות הרכבת.

 

על הפעילות חתומה חברת "אורבן מדיה".

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום