מגזין מפיק - קטשופ "היינץ" באינטראקטיב חדש לצעירים בשיתוף אתר TIPO

קטשופ "היינץ" באינטראקטיב חדש לצעירים בשיתוף אתר TIPO

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 26/05/09

בין היתר, הוקם מיני סייט שמאפשר לסרוק את בקבוק הקטשופ דרך מצלמת המחשב, ולהפוך אותו לכלי משחק וירטואלי באתר. בנוסף יהיו בו תחרויות, מתכונים לילדים ועוד.

מותג הקטשופ "היינץ" החל בקמפיין אינטראקטיב לסגמנט הצעירים, בשיתוף פורטל ההורדות ותוכנות המסרים TIPO.

 

לצורך כך הקימה חברת "דיפלומט", יבואנית המותג, מיני סייט שכולל כתבות בינלאומיות, שומרי מסך למחשב ולמסנג'ר, מתכונים לילדים, תחרויות ועוד.

 

המשחקים שבאתר פותחו על בסיס הטכנולוגיה החדשנית של חברת המחשוב "קאמרטס", המאפשרת לסרוק את בקבוק הקטשופ דרך מצלמת המחשב ולהפוך אותו למעין כלי משחק וירטואלי. בכך הופכת חוויית המשחק לקשר בלתי אמצעי בין הגולש הצעיר למותג.

 

בסקר שקיימה לאחרונה החברה, נמצא ש"היינץ" מוכר בעיקר בקרב בני נוער ומבוגרים. לאור זאת החליטו בחברה על שורה של מהלכים שיווקיים מתוך מטרה לנכס לעצמם ערכים הרלוונטיים לקהל הצעירים.

 

המשחק יושק באתר היינץ החדש בהשקעה של כחצי מיליון שקל.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מועדון היי טוק זון במבצע גיוס משולב עם שוברים למסעדות

מועדון היי טוק זון במבצע גיוס משולב עם שוברים למסעדות

מועדון 'הייטקזון' מציע שובר בסכום של 300 שקלים למימוש בעשרות מסעדות שף. בעוד המסעדנים בישראל נאנקים תחת עול החובות והיעדר האופק

כל הרעיונות להרמת כוסית מוצלחת

כל הרעיונות להרמת כוסית מוצלחת

כל מה שצריך לדעת על הרמת כוסית לראש השנה + מקומות וספקים להרמת כוסית לראש השנה

חבילות לימי גיבוש

חבילות לימי גיבוש

חוזרים אט אט לארגן לעובדים היקרים שלנו ימי גיבוש איכותיים, בואו לקבל מאיתנו חבילות מושלמות

חבילות כוללות לאירוע העסקי שלכם במסעדה

חבילות כוללות לאירוע העסקי שלכם במסעדה

חוזרים לשגרה עם חבילות מושלמות לאירוע עסקי במסעדה. בואו להיווכח

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מארגנים אירוע?

תשאירו לנו את כאב הראש! השאירו פרטים
או התקשרו 073-7030100
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום
* השירות ניתן ללא תשלום