מגזין מפיק - קטשופ "היינץ" באינטראקטיב חדש לצעירים בשיתוף אתר TIPO

קטשופ "היינץ" באינטראקטיב חדש לצעירים בשיתוף אתר TIPO

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 26/05/09

בין היתר, הוקם מיני סייט שמאפשר לסרוק את בקבוק הקטשופ דרך מצלמת המחשב, ולהפוך אותו לכלי משחק וירטואלי באתר. בנוסף יהיו בו תחרויות, מתכונים לילדים ועוד.

מותג הקטשופ "היינץ" החל בקמפיין אינטראקטיב לסגמנט הצעירים, בשיתוף פורטל ההורדות ותוכנות המסרים TIPO.

 

לצורך כך הקימה חברת "דיפלומט", יבואנית המותג, מיני סייט שכולל כתבות בינלאומיות, שומרי מסך למחשב ולמסנג'ר, מתכונים לילדים, תחרויות ועוד.

 

המשחקים שבאתר פותחו על בסיס הטכנולוגיה החדשנית של חברת המחשוב "קאמרטס", המאפשרת לסרוק את בקבוק הקטשופ דרך מצלמת המחשב ולהפוך אותו למעין כלי משחק וירטואלי. בכך הופכת חוויית המשחק לקשר בלתי אמצעי בין הגולש הצעיר למותג.

 

בסקר שקיימה לאחרונה החברה, נמצא ש"היינץ" מוכר בעיקר בקרב בני נוער ומבוגרים. לאור זאת החליטו בחברה על שורה של מהלכים שיווקיים מתוך מטרה לנכס לעצמם ערכים הרלוונטיים לקהל הצעירים.

 

המשחק יושק באתר היינץ החדש בהשקעה של כחצי מיליון שקל.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

גיל טייכמן פשט את הרגל, ויש לו חובות בסביבות 20 מיליון שקל

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

התוכן הכי ייחודי, מפתיע ומבדר שאפשר לאירוע הבא שלכם

קופה החדשה  בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

קופה החדשה בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

CLA מרצדס יוצאת בקמפיין לימי מכירות מיוחדים, למגוון דגמי מרצדס שהמיקוד יהיה בדגמי

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך, וחוגגת השנה 22, 5 ימים ב - 5 ערים תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה וזיכרון יעקב.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום