קטשופ "היינץ" באינטראקטיב חדש לצעירים בשיתוף אתר TIPO

מאת: דסק חדשות 'מפיק' ‏ 26/05/09

בין היתר, הוקם מיני סייט שמאפשר לסרוק את בקבוק הקטשופ דרך מצלמת המחשב, ולהפוך אותו לכלי משחק וירטואלי באתר. בנוסף יהיו בו תחרויות, מתכונים לילדים ועוד.

מותג הקטשופ "היינץ" החל בקמפיין אינטראקטיב לסגמנט הצעירים, בשיתוף פורטל ההורדות ותוכנות המסרים TIPO.

 

לצורך כך הקימה חברת "דיפלומט", יבואנית המותג, מיני סייט שכולל כתבות בינלאומיות, שומרי מסך למחשב ולמסנג'ר, מתכונים לילדים, תחרויות ועוד.

 

המשחקים שבאתר פותחו על בסיס הטכנולוגיה החדשנית של חברת המחשוב "קאמרטס", המאפשרת לסרוק את בקבוק הקטשופ דרך מצלמת המחשב ולהפוך אותו למעין כלי משחק וירטואלי. בכך הופכת חוויית המשחק לקשר בלתי אמצעי בין הגולש הצעיר למותג.

 

בסקר שקיימה לאחרונה החברה, נמצא ש"היינץ" מוכר בעיקר בקרב בני נוער ומבוגרים. לאור זאת החליטו בחברה על שורה של מהלכים שיווקיים מתוך מטרה לנכס לעצמם ערכים הרלוונטיים לקהל הצעירים.

 

המשחק יושק באתר היינץ החדש בהשקעה של כחצי מיליון שקל.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום