מצייצים אירוע
מאת: מערכת מפיק 29/11/17
המפגש השנתי ה - 9 של קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" בסימן "שיווק 2020 - אתגרים, מגמות והזדמנויות"
מנהלי שיווק מצייצים, קהילת אנשי השיווק והפרסום, קיימה את המפגש ה – 9 שלה בסימן "שיווק 2020 – אתגרים, מגמות והזדמנויות" במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך בתל אביב.
(צילום: אבי מועלם)
במהלך האירוע הוצגו מספר מהפכות בחומים שונים כגון: תחבורה, חינוך, e commerce, והמדיה ונערכו הרצאות של הדוברים של החברות המובילות בינלאומיות ומקומיות: Google, Mobileye, Jolt ועוד.
האירוע נפתח בהרצאה מרתקת של אלעד צרפתי, סגן נשיא ומנכ"ל חטיבת האפטרמרקט של Mobileye, על מהפכת הרכב האוטונומי והרצאה של שירן פרן מנהלת תחום פיננסים וקמעונות ב google על מהפכת העוזרים הקוליים.
לאחר הרצאתו של דניאל אלפן, מנכ"ל פיליפ מוריס ישראל, כיצד חדשנות משנה את תעשיית הטבק, התקיים פאנל מקצועי בהשתתפות לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי Partner, יעל בר יעקב, סמנכ"לית לקוחות ארטימדיה ונועה תמיר, מנהלת תחום תוכן קהילת השיווק ועורכת הראשית בנושא "מדיה בעידן החדש.
(צילום: אבי מועלם)
את הערב חתם רועי דויטש, מייסד Jolt, במצגת מרתקת על מהפכת החינוך של העולם החדש.
משתתפי האירוע זכו לקבל את קפוסלת הזמן השיווקית בסימן 2020 של חברת לופה והוכרז הזוכה במכשיר LG G6 במסגרת פעילות LG לחבר/ת הקהילה שהציג/ה פעילות שיווקית קטנה שהביאה תוצאה גדולה.
בזכות הבאזז שקדם לאירוע הביקוש להרשמה היה גבוה והגיע למעמדsold out כשבועיים וחצי לפני קיומו. באירוע השתתפו מאות אנשי שיווק של החברות המובילות במשק.
קהילת מנהלי שיווק מצייצים, הינה קהילה סגורה שהוקמה בשנת 2015 במטרה להיות פורום מקצועי לעוסקים בענף. כיום שותפים בה מעל 5,500 מנהלי שיווק ופרסום מהחברות המובילות במשק.