מגזין מפיק - אנסמבל הצוללת הצהובה יוצא בסדרת הופעות לא סטנדטית

אנסמבל הצוללת הצהובה יוצא בסדרת הופעות לא סטנדטית

מאת: חדשות 'מפיק' ‏ 18/08/14

במסגרת סדרת המופעים, יחברו לאנסמבל אמנים מוכרים ובעלי שם, שישתפו פעולה עם ההרכב לצורך הגדרת הז'אנר מחדש.

"אנסמבל צוללת צהובה" הוא הרכב ג'אז אקלקטי, שהוקם בשנת 1999 על ידי מנהל מועדון "הצוללת הצהובה" בירושלים, אצ'ה בר, בשיתוף עם הפסנתרן והמלחין איתי רוזנבאום וירון מוהר, ממקימי להקת הדג נחש. ההרכב מבצע יצירות מקוריות במקצבים מגוונים ובעיבודים מוזיקליים אקלקטיים, המייצגים גישות וזרמים שונים בג'אז העכשווי. כשחוברים לאנסמבל אמנים איכותיים ופופולאריים מתחומים מוזיקליים שונים, מייצר המפגש עיבודים מרתקים לשירים המוכרים משני הצדדים, תוך הגדרה מחדש של הז'אנר.

סדרת ההופעות "לא סטנדרטים" נולדה מתוך רצון לחלוק את שיתוף הפעולה המרגש עם קהל מאזינים רחב.

לאחר מספר מפגשי יצירה, כתיבה ועיבוד מקדימים בין האנסמבל לאמנים, מביאה הסדרה את המפגש לבמה, בכל פעם עם אמן אחר, שם מקבלים השירים חיים חדשים כשהם מבוצעים (וגם מאולתרים בו זמנית) לקהל החי, עם האמן והאנסמבל זה לצד זה לאורך כל המופע. 
 
במהלך הסדרה, שתיפתח בחודש ספטמבר הקרוב, יופיע עם האנסמבל בכל חודש אמן שונה, בצמד מופעים שיתקיימו יום אחרי יום- בירושלים ובתל אביב. בין האמנים שיחברו להרכב- אלון אולארצ'יק, שלמה גרוניך, אפרת גוש ואבישי כהן. 
 
(צילום: אבי נישניבר)
 
בסדרה זו חוזר האנסמבל להרכבו המקורי, למעט איתי רוזנבאום (אשר כיום חי בקליפורניה) ואת מקומו כפסנתרן, מנהל אומנותי ומעבד, ממלא תומר בר, בנו של אצ'ה בר ותלמידו במשך שנים ארוכות של איתי רוזנבאום.
 
המופעים יתקיימו במועדים הבאים:
 
האנסמבל ואלון אולארצ'יק- 5/9 מועדון "האזור", 6/9 מועדון הצוללת הצהובה
האנסמבל ושלמה גרוניך- 30/10 מועדון הצוללת הצהובה, 31/10 מועדון "האזור"
האנסמבל ואפרת גוש- 11/12 מועדון הצוללת הצהובה, 12/12 מועדון "האזור"
האנסמבל ואבישי כהן- 1/1 מועדון הצוללת הצהובה, 2/1 מועדון "האזור"

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

גיל טייכמן פשט את הרגל, ויש לו חובות בסביבות 20 מיליון שקל

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

התוכן הכי ייחודי, מפתיע ומבדר שאפשר לאירוע הבא שלכם

קופה החדשה  בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

קופה החדשה בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

CLA מרצדס יוצאת בקמפיין לימי מכירות מיוחדים, למגוון דגמי מרצדס שהמיקוד יהיה בדגמי

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך, וחוגגת השנה 22, 5 ימים ב - 5 ערים תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה וזיכרון יעקב.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום