לפי הסקרים - הפרובוקציה משתלמת

מאת: חדשות 'מפיק' ‏ 19/01/14

סקרים מראים כי הרעש הרב שיצר הקמפיין הפרובוקטיבי "תשמרי על הכוס שלך" של 'זניט מדיה' ו'טיים אאוט' הצליח להגביר באופן משמעותי את החשיפה לנושא.

הרעש הרב שיצר הקמפיין הפרובוקטיבי "תשמרי על הכוס שלך", להעלאת המודעות לסכנות סם האונס בהובלת "זניט מדיה" והמגזין "טיים אאוט" ברשתות החברתיות ובמדיות השונות, הצליח לעזור לקמפיין להשיג את מטרתו והעלה את המודעות לנושא הכאוב. כך עולה מתוך סקר אומניבוס שערכו מכוני המחקר "רושינק" ו"מכ"ם מחקרים".

הקמפיין "תשמרי על הכוס שלך", נערך בראשית ינואר על פני  4 ימים ולווה בקמפיין יחסי ציבור מקיף , במודעות בעיתונים ובבאנרים באתרים ברחבי הרשת. הקמפיין יצר בתוך שעות שיח עצום ברשתות החברתיות וזכה לסיקור אדיר.  

במקביל לקמפיין הפרסומי, גובה הקמפיין בפעילות שטח נרחבת ובכ-40 ברים ומועדונים ברחבי ת"א וחולקו אלפי כוסות קונוס אשר המבנה שלהן חייב את הנשים להחזיק את הכוס בכל עת. בנוסף חולק גם חומר הסברתי על גבי תחתיות של כוסות עליו הודפס הסבר על סם האונס והסכנות הטמונות בו.  
 
מתוך הסקר עולה כי הקמפיין השיג את מטרתו וכי רמת המודעות והזכירות אליו בתום 4 ימים בלבד וללא עלות כספית כלל, גרמה לכך כי בקרב 44% מהאוכלוסיה בגילאי 18+, הרוב המוחלט ומעל 55%, בגילאי 18-29 – הצליח הקמפיין לעורר מודעות לתופעה.
 
בסופו של דבר, אם המטרה היחידה של הקמפיין הייתה רק להעלות את הנושא למודעות ובתקציב מינימלי, אין צל של ספק שהבחירה ללכת על קו פרובוקטיבי עזרה להפצת המסר שלו, אך נראה כי אפשר היה לעשות זאת בצורה מעט פחות בוטה, ולעצבן מעט פחות את הגולשים השונים שהביעו את מורת רוחם מהקמפיין בימיו הראשונים. טענה נוספת שעלתה כנגד הקמפיין, הייתה בכך שהוא מטיל את האחריות האישית על קורבנות סם האונס, בכך שלא "שמרו על הכוס שלהן", במקום לצאת בקמפיין נגדי, היוצא כנגד התוקפים.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום