מגזין מפיק - צפו בוידאו- פעילות חוויתית צוננת

צפו בוידאו- פעילות חוויתית צוננת

מאת: יואב שי; חדשות 'מפיק' ‏ 01/07/13

מותג הבירות הקנדי MOLSON CANADIAN מראה לנו פטריוטיות מה היא במסגרת פעילות חווייתית בינלאומית שהוא קיים לאחרונה.

מותג הבירות הקנדי MOLSON CANADIAN מראה לנו פטריוטיות מה היא במסגרת פעילות חווייתית בינלאומית שהוא קיים לאחרונה.

במסגרת הפעילות החביבה, פוזרו באתרים מרכזיים בערים גדולות מקררי בירות של המותג לרווחתם של העוברים והשבים. בקבוקי הבירה, אשר נושאים עליהם בגאון את עלה המייפל הקנדי, הוצעו לעוברים והשבים בחינם, וללא כל תמורה. כל שעליהם לעשות הוא לפתוח את המקרר.

חשבתם שזה יהיה קל? אז חשבתם.
 
רבים וטובים ניסו לפתוח את מקרר הבירות, על מנת לזכות לשתות משקה מרענן, אך מסתבר שהמקרר הפטריוטי מוכן להיפתח רק בפני אזרחיה של הפדרציה הצפון אמריקאית, וכי הדרך היחידה לפתוח אותו היא לסרוק לתוכו דרכון קנדי.
 
כמובן שחובבי הבירה שגילו את העובדה הזו עשו את כל המאמצים למצוא תיירים קנדים בכדי שאלה יפתחו בעבורם את המקרר ויחלקו את בקבוקי הבירה בין הממתינים.
 
 
המדור ממליץ למשרד ההסברה הישראלי לחשוב גם הוא על פעילויות שכאלה. הרי אין דרך טובה יותר ללבם של העוברים והשבים מבירה צוננת ביום חמים.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

גיל טייכמן פשט את הרגל, ויש לו חובות בסביבות 20 מיליון שקל

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

התוכן הכי ייחודי, מפתיע ומבדר שאפשר לאירוע הבא שלכם

קופה החדשה  בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

קופה החדשה בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

CLA מרצדס יוצאת בקמפיין לימי מכירות מיוחדים, למגוון דגמי מרצדס שהמיקוד יהיה בדגמי

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך, וחוגגת השנה 22, 5 ימים ב - 5 ערים תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה וזיכרון יעקב.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום