המירוץ לטבעת הזהב של 'אמריקן אקספרס'
מאת: חדשות 'מפיק' 21/04/13
אמריקן אקספרס השיקה בימים האחרונים את קמפיין 'המירוץ לטבעת הזהב' של החברה לקראת סיבוב ההופעות העולמי של להקת דפש מוד המתחיל בישראל.
אמריקן אקספרס השיקה בימים האחרונים את קמפיין 'המירוץ לטבעת הזהב' של החברה לקראת סיבוב ההופעות העולמי של להקת דפש מוד הצפוי להתחיל בישראל. במסגרת הקמפיין מתמודדים קבוצות של 4 חברים על סיום המירוץ וזכייה בכרטיסים לטבעת הזהב ולמפגש VIP עם חברי הלהקה.
'המירוץ לטבעת הזהב', שיתקיים בהפקת משרד הדיגיטל רבי אינטראקטיב, הינו מירוץ על זמן כאשר המשתתפים יוצרים קבוצות של 4 חברים ומתמודדים מול קבוצות אחרות על סיום המירוץ באופן המהיר ביותר.