ביסלי מחפש מנהיג חזק

מאת: חדשות 'מפיק' ‏ 08/01/13

חברת 'אסם' יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי חדש שכולו באווירת הבחירות המתקרבות.

חברת 'אסם' יצאה בשני טעמים חדשים למותג 'ביסלי'- טעם חמוץ חריף וטעם חריף אש, לא עניין של מה בכך למותג שכמעט ולא השתנה בעשרות השנים האחרונות. כדי להכניס קצת עניין וחשיפה לטעמים החדשים, יצאה החברה בקמפיין בחירות שנותן לגולשי האינטרנט את הכוח להחליט מי מהטעמים יישאר איתנו לעוד תקופה ארוכה- כי, כפי שאומרת הקלישאה, מי שמצביע משפיע.

הבחירות נעשות באמצעות אפליקציית פייסבוק חביבה, בה יכולים הגולשים לצפות בקמפיין הבחירות של כל אחד מהטעמים, ולאחר שהשתכנעו, להיכנס לקלפי הויקטואלי ולהצביע לטעם שלדעתם יהיה זה שיביא שלום וביטחון, סגסוג והצלחה, והכי חשוב, ידגדג את בלוטות הטעם של המדינה בכיוון הנכון.

הקמפיינים של שני הטעמים עשויים בטוב טעם ומצליחים לצחוק יפה מאוד על כל הקלישאות האפשריות של תשדירי בחירות. המדור מאחר לשניהם הצלחה בבחירות, ומקווה שמי שזה לא יהיה שינצח, שיזכור לא לשבת בממשלה עם ביסלי בצל.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום