כמו פרח בר

מאת: חדשות 'מפיק' ‏ 01/01/13

חברת הפרסום העולמית JCDecaux, בשיתוף עם בר רפאלי, יוצאת השבוע בקמפיין פרחוני במיוחד לרגל השקת הבושם החדש Especially Escada Delicate Notes.

חברת הפרסום העולמית JCDecaux, הידועה ביצירת קמפיינים ייחודים ורחבי תפוצה, יוצאת השבוע בקמפיין מרהיב לרגל השקת הבושם החדש Especially Escada Delicate Notes.

בקמפיין זה מכבבת דוגמנית העל בר רפאלי, פרזנטורית המותג. במסגרת הקמפיין בתל אביב תמתג החברה 9 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים באווירת ESPECIALLY ESCADA: דפנות התחנה יכוסו בצבע הורוד של המותג ועל גג התחנה יצמחו פרחי ורדים  שיפתיעו את העוברים והשבים וימשכו את תשומת ליבם לקמפיין הייחודי. עלות הקמפיין נאמדת בכרבע מיליון שקלים. 

הקמפיין החדשני של חברת JCDecaux מדגיש את מוטיב הורד המאפיין את הבושם ויעניק לעיר כולה את אותה  שמחת החיים , חיוניות ונשיות שמודגשת בבושם.


(צילום: יח"צ)

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום