מגזין מפיק - מי הבוס?

מי הבוס?

מאת: חדשות 'מפיק' ‏ 30/10/12

חברת 'הדיה' הפיקה את קמפיין חלונות הראווה לקראת השקת הבושם החדש של 'BOSS'.

חברת 'לילית קוסמטיקה', המייבאת לארץ את הבשמים מבית BOSS השיקה את Boss Nuit Pour Femme  - הבושם החדש והמתוחכם לנשים מבית הבישום תחת חסותה של השחקנית גווינת' פלטרו.

חברת 'הדיה' עיצבה והפיקה עבור ההשקה, קמפיין חלונות ראווה מרהיב בהשראת פעילות הקמפיין בשאר מדיות הפרסום, כך שקהל הלקוחות נחשף להשקת המוצר עוד בטרם כניסתו לסניפים. גם מחלקת הקוסמטיקה לא נשארה חשופה ושדרת הבישום זכתה ל'הלבשה' אלגנטית ויוקרתית בדמותה של גווינת' פלטרו, הפרזנטורית של הבושם, כאשר הפרסום לבושם לגבר מאותה סדרה לא נזנח מאחור.






(צילום: ההפקה)

עיצוב, יישום, הפקה והקמה: הדיה פרסום ומיתוג בנקודות מכירה

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

גיל טייכמן פשט את הרגל, ויש לו חובות בסביבות 20 מיליון שקל

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

התוכן הכי ייחודי, מפתיע ומבדר שאפשר לאירוע הבא שלכם

קופה החדשה  בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

קופה החדשה בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

CLA מרצדס יוצאת בקמפיין לימי מכירות מיוחדים, למגוון דגמי מרצדס שהמיקוד יהיה בדגמי

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך, וחוגגת השנה 22, 5 ימים ב - 5 ערים תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה וזיכרון יעקב.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום