מגזין מפיק - 'מובלין' גולשים להכרה בינלאומית

'מובלין' גולשים להכרה בינלאומית

מאת: חדשות 'מפיק' ‏ 11/09/12

קמפיין האייפד הראשון של 'מרצדס בנץ' בישראל מבית 'מובלין' מצליח לעורר רעש בינלאומי.

קמפיין האייפד הראשון של מרצדס-בנץ בישראל שיצרה חברת Moblin מהרצליה, עושה רעש גלובלי. זאת בעקבות שימוש יוצא דופן באופציית ה'סליידר' של האייפד. הקמפיין שבא לתמוך במודעות הפרינט המקדמות את 'המוח הימני - המוח השמאלי', מככב ברשימת הקמפיינים הטובים ביותר בכמה מאתרי הפרסום המובילים בעולם, בינהם: Best Ads, creativity ו- Ibelieveinadv

הסליידר קיבל שינוי צורה והורכב משני חלקים: מהצד השמאלי נאמר "עקוב אחר הדרך", ובצד הימני של הסליידר החדש נאמר "צור את הדרך". החברה יצרה עמוד נחיתה שמשתנה לפי התנהגות המשתמש והכיוון שאליו בחר למשוך את הסליידר. כל כיוון מראה את המרצדס 'E class', עם רקע שונה - בהתאם למודעה. הצד השמאלי מראה את המכונית עם רקע נקי וקלאסי ומשיכה לצד ימין מביאה למכונית על רקע חי, יצירתי ו'פרוע' יותר. בלי קשר לצד, כל משתמש גם קיבל טופס למילוי לנסיעת מבחן. 







דירקטור קריאייטיב: לירון בן יעקב

ארט דירקטור: ליאון דוד

קופי: לירון בן יעקב

סמנכ"ל פיתוח עסקי: עמרי ארגמן

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

גיל טייכמן פשט את הרגל, ויש לו חובות בסביבות 20 מיליון שקל

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

התוכן הכי ייחודי, מפתיע ומבדר שאפשר לאירוע הבא שלכם

קופה החדשה  בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

קופה החדשה בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

CLA מרצדס יוצאת בקמפיין לימי מכירות מיוחדים, למגוון דגמי מרצדס שהמיקוד יהיה בדגמי

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך, וחוגגת השנה 22, 5 ימים ב - 5 ערים תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה וזיכרון יעקב.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום