'פרופיט' נהנים כמו ילדים

מאת: חדשות 'מפיק' ‏ 03/09/12

חברת 'PROFIT' נבחרה להוביל את פעילות הקד"מ לממרח האגוזים החדש של 'שוקולד השחר'. רק אל תגידו לידם נוטלה.

חברת 'השחר העולה' (שוקולד השחר) יצאה לאחרונה עם מוצר חדש – ממרח אגוזים. המוצר, שהחברה פיתחה במשך כ- 5 שנים במעבדות מיוחדות בשוויץ, יצא לאחרונה לשוק הישראלי בליווי קמפיין פרסומי בכיכובו של לא אחר מג'ון קליז הבריטי, חבר קבוצת הקומיקאים המיתולוגית 'מונטי פייתון'.

במקביל לקמפיין הפרסומי מתקיימת ברכבי הארץ פעילות קידום מכירות תחת הכותרת המרכזית של הקמפיין "ליהנות כמו ילד", בעזרת דיילות המחלקות את דוגמאות של המוצר החדש. 

חברת 'PROFIT', נבחרה לבצע את פעילויות הקד"מ בשטח, הכוללות דיילות ברשתות השיווק ופעילויות קד"מ חוויתי לקהל הצעיר במרכזי אוכלוסייה ומקומות בילוי.

 


(צילום: PROFIT) 

 הפקה וצילום: PROFIT

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום