ה"מעריב" לשישי החלה לשבת

מאת: חדשות 'מפיק' ‏ 14/06/12

שת"פ משולש בין "מעריב", "מאפיות ברמן" והרשת הקמעונאית "שופרסל" לקידום עיתון שישי במספר נקודות מכירה ברחבי הארץ.

 

במהלך חודש מאי האחרון יצאה חברת "מעריב" בקמפיין שיווקי לקדם את עיתון שישי במספר רב של נקודות מכירה בכל רחבי הארץ.

כחלק מן המהלך נרקם שת"פ משולש בין "מעריב", "מאפיות ברמן" והרשת הקמעונאית "שופרסל" ולמעשה ניתן האות לתחילת הפעילות.    
חברת "מעריב" יצאה למבצע של מכירת עיתון שישי בכל רשת סניפי שופרסל, דיילים ייצוגיים ורבאליים, ממותגים "מעריב" עמדו בסניפי הרשת והציעו לעוברים והשבים "חלה מתוקה של מאפיות ברמן" במתנה על כל קניה של עיתון מעריב. 
 
חברת הקד"מ "הולמרקום" לקחה חלק אינטגראלי בהצלחת פעילות הדיול הן בניהול כוח האדם בשטח והן בניהולי הלוגיסטי לכל אורכה.
 
 
 
 
 
 
 
 
ביצוע ותפעול: הולמרקום
צילום: הולמרקום

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מקומות להרמת כוסית לפסח

מקומות להרמת כוסית לפסח

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

האטרקציות החדשות באילת

האטרקציות החדשות באילת

לאחר שהעיר אילת התחדשה בשדה תעופה בינלאומי "רמון", החלה עיריית אילת לעבוד באופן רשמי על פרויקט פינוי נמל התעופה, במטרה להפ

אוטומוטור 2019

אוטומוטור 2019

במהלך חול המועד פסח תערוכת הרכב של ישראל תחזור לגני התערוכה בשנה ה - 31 לקיומה, ותציע חוויה עמוסה בכוכבות מוטוריות ופעילויות לכל ה

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב

צמאה תל אביב - הפסטיבל המצליח לראשונה בתל אביב, עם שולי רנד, נתן גושן, שי צברי ואברהם פריד, האנגר 11 נמל ת"א, 17-18 במרץ‬

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום