מגזין מפיק - מנשנשים בטוויטר

מנשנשים בטוויטר

מאת: חדשות 'מפיק' ‏ 26/03/12

פעילות קד"מ כתומה של 'שטראוס' לקידום המוצר החדש שלה הפתיע אנשים רעבים במשרד.

חברת שטראוס השיקה בשבוע שעבר את המוצר החדש שלה- 'נשנושי גזר' בפעילות גרילה מרעננת.

אנשי חברת הקד"מ 'קונטקט' עקבו ביום חמישי האחרון (22/3) אחרי הציוצים ברשת הטוויטר, וברגע שנתקלו בצירופי המילים 'בא לי לנשנש משהו' או 'בא לי משהו קטן', או כל צירוף בסגנון, איתרו אותו ושלחו שתי שחקניות ג'ינג'יות מבית 'ZAZA' להפתיע אותו במשרד עם המוצר החדש של החברה.

היה כתום.


(צילום: ZAZA)





 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

פשיטת רגל לאחת מחברות התאורה מהגדולות בארץ

גיל טייכמן פשט את הרגל, ויש לו חובות בסביבות 20 מיליון שקל

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

אמן אלכוהול מיוחד, שונה ומרענן לאירוע הבא שלכם

התוכן הכי ייחודי, מפתיע ומבדר שאפשר לאירוע הבא שלכם

קופה החדשה  בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

קופה החדשה בתקציב של כ - 2 מיליון שקל CLA - מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל

CLA מרצדס יוצאת בקמפיין לימי מכירות מיוחדים, למגוון דגמי מרצדס שהמיקוד יהיה בדגמי

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך בפעם ה - 22

חמסה מוזיקלית יוצאת לדרך, וחוגגת השנה 22, 5 ימים ב - 5 ערים תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה וזיכרון יעקב.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ותיאום פגישה

שדות חובה *

X

מתכננים אירוע?

תנו לנו למצוא עבורכם את הספקים המושלמים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם * השירות ניתן ללא תשלום