כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לראשונה בישראל, יין מסתורי על המדפים

מאת: חדשות 'מפיק' /
29.12.2011
/ 16:30

לפני כשבועיים החל שיווקו של יין מסתורי ללא כל הטבעה של מקורו על הבקבוק. סימן הזיהוי היחיד על התווית היה קוד QR שהוביל לעמוד פייסבוק בשם היין הסודי – טעימה עיוורת. הרעיון של המהלך השיווקי הזה היה לגרום לאנשים לטעום את היין בלי דעות קדומות ולתת לטועמים הזדמנות ל"טעימה עיוורת אמיתית".

כל הארץ רעשה וגעשה, או לפחות הייננים שבינינו, ועכשיו סוף סוף הוסר הלוט מעל האחראים ליין.

ממשרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת נמסר כי האחראים ליין המסתורי ולמהלך השיווקי המעניין הם יקב ארזה וסדרת היינות תל ארזה שהם משיקים.

תגובות
אין תגובות למאמר