כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רענן סער נבחר לאיש השיווק של דצמבר

מאת: חדשות 'מפיק' /
28.12.2011
/ 11:50

רענן סעד, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל שיווק של חברת איי.די.איי חברה לביטוח, נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש דצמבר, הבחירה  בזכות המהלך  שנועד לנפץ את חסם המעבר העיקרי לביטוחים הישירים: הסוכן.

בשנת 1994 עשתה חברת איי.די.איי מהפכה בשוק הביטוח האלמנטרי בישראל כשאפשרה לראשונה לצרכנים לרכוש ביטוח ללא מעורבות סוכן ביטוח. המחיר היה נמוך יותר מזה שהוצע על ידי סוכני ביטוח, שפעלו באמצעות חברות הביטוח המסורתיות.

במהלך השנים הצטרפו לקטגוריית הביטוח הישיר שחקנים נוספים: AIG וחברת אישי ישיר שנרכשה לימים על ידי איי.די.איי ומותגה מחדש תחת השם 9,000,000. גם חברות ביטוח מסורתיות נכנסו לקטגוריה תוך השקת ערוץ ישיר, בנוסף לערוץ הפעילות המסורתי הפועל דרך סוכנים.

בזכות התעצמות התחרות וההשקעה התקשורתית הרבה בפעילות מול הצרכנים, קטגוריית הביטוח הישיר מהווה כיום כ- 27% משוק ביטוחי הרכב. המתחרים המרכזיים של הקטגוריה הישירה הן חברות  ביטוח מסורתיות הפועלות באמצעות סוכני ביטוח.

עד לשינוי שחל בתחילת 2011, השפה התקשורתית של 9,000,000 עסקה בסיבות הרגשיות שבגללן אנשים נשארים אצל סוכן הביטוח. בתחילת 2011 אימץ המותג קו אמיץ וישיר. בפרסומות החברה אנחנו פוגשים את שוקה, סוכן ביטוח אשר חי בנהנתנות, וזאת בזכות העמלות שהוא מקבל. המסר פשוט- מפסיקים לממן את שוקה וחוסכים כסף.

התוצאות מראות שמאז ששונתה האסטרטגיה, מראה ביטוח 9.000.000 צמיחה של 21% בכמות רכישות ביטוחי רכב. בנוסף, פועלת החברה להעצמת ערוץ המכירה באינטרנט: 20% מהמכירות מתבצעות באינטרנט  וקיים גידול של 40% בערוץ זה ביחס לשנה שעברה.

רענן סעד היה בעבר מנכ"ל רשת שוקן, מנכ"ל חברה לייעוץ אסטרטגי ומנכ"ל פוגל אוגילבי.

(צילום: יח"צ)

תגובות
אין תגובות למאמר