כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

וידאו: קריאת השכמה כלכלית

מאת: חדשות 'מפיק' /
27.12.2011
/ 14:25

מנהל המדיה החברתית של בנק מזרחי-טפחות מצא השבוע עמוד חדש בפייסבוק שנפתח עם בקשה ייחודית של לקוח של אחד הבנקים המתחרים. בעמוד החדש אשר נפתח על ידי סטודנט צעיר מתל אביב בשם איתי לא דובר על בקשות פיננסיות שונות או בקשה בנקאית שגרתית. הסטודנט הצעיר כתב שגם הוא מרגיש בדד בבנק שלו והוא מעוניין שדביר יבוא גם אליו וישיר לו מתחת למרפסת על הבוקר כמו שהוא שר לגידי הבדד מהפרסומת.

מנהל המדיה החברתית של הבנק הפנה את תשומת ליבם של חברי ההנהלה הבכירה לעמוד, ולאחר דיונים קצרים הוחלט בבנק להרים את הכפפה ולהיענות לבקשתו של איתי.

בסוף השבוע האחרון, בשעה שש וחצי בבוקר הגיעו דביר בנדק ואלון זמק, כוכבי הקמפיין, לביתו של איתי בתל אביב מלווים בגיטרה. השניים פצחו בשירה מתחת לחלונו של הבחור והעירו אותו משנתו על ידי שיר שנכתב במיוחד בשבילו כמו בפרסומת.

השאלה הנשאלת היא, איך אתם הייתם מגיבים אם היו מעירים אתכם בשעה שש וחצי בבוקר ביום שישי?

תגובות
אין תגובות למאמר