כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
27.12.2011
/ 10:15

ספוג אימתני

עוברי אורח רבים נדהמו לראות במדריד ספוג ענק של חברת "Scotch-Brite" שמנקה בכוחות עצמה את חלונותיו של אחד המגדלים בעיר.

מדובר כמובן רק בדגם בגודל 3 מטרים שנבנה כדי להדגים את היכולות של הספוג, ושכיסה את הפלטפורמה עליה פועלים מנקי החלונות במגדל ה- Santiago Bernabeu stadium בעיר.

scotch bright window

 

 

חשיפה עמוקה

חזיית ה " Wonderbra" השיקה את החזיה בעלת המחשוף העמוק ביותר מכלל דגמי  החברה, ויצאה בקמפיין גדול ומיוחד לקראת מסיבות הקריסמס והסילבסטר. על מבנה הLondon’s Battersea Power Station נשים הוזמנו לקפוץ קפיצת באנג'י מעגורן גדול ולצלול לתוך מחשופה המרשים של הדוגמנית אדריאנה קרננובה.


 

 

תרומה דיגיטלית

בשבוע שעבר כבר דיברנו על ההשתלטות של קודי QR על כל חלקה טובה. הפעם זה לפחות למטרה טובה-

EBAY עיצבו חלון ראווה אינטראקטיבי בניו יורק ובסאן פרנסיסקו. כאשר על המסך מוצגים בצורה דיגיטלית צעצועים אותם ניתן לתרום לנזקקים על ידי סריקת QR CODE באמצעות הטלפון הסלולרי או טאבלט.

עד כה נתרמו כבר למעלה מאלף מתנות דרך חלונות הראווה האלו.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר