כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בחברת JCDecaux שמים פס לקטל בכבישים

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.12.2011
/ 14:10

חברת הפרסום העולמית JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, החליטה לצאת במהלך מיוחד על מנת להעלות את מודעות הציבור לבטיחות בדרכים. לצורך כך, גייסה החברה משרדי פרסום מובילים בישראל על מנת שיציגו את הרעיונות הקריאטיביים שלהם למען מטרה זו. במקביל, בנתה החברה עמוד אשר מוקדש לפרויקט בפייסבוק תחת הסלוגן שמים פס לקטל בכבישים וכמאה גולשים כבר העלו מודעות פרסום שונות.

בפעילות שהחלה לפני כשבועיים, הזמינה החברה  את משרדי הפרסום המובילים בישראל, ציבור הגולשים באינטרנט וסטודנטים מעולם התקשורת והפרסום להציג רעיונות מקוריים למען בטיחות בדרכים.

עד כה נרתמו לפעילות: אדלר חומסקי & ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי  Y&R,גיתם BBDO, מקאן אריקסון, יהושוע TBWA, יורו ישראל וכמאה גולשים ברשת.

הקמפיין יעלה בתחילת 2012 על גבי מתקני JCDecaux ברחבי תל אביב למשך 10 ימים.

הכרזה של עידן קרביץ והדר בללי

הכרזה של עידן קרביץ והדר בללי

the wall creative agency

הכרזה של THE WALL CREATIVE

תגובות
אין תגובות למאמר