כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

למקומות, היכון, סע!

מאת: חדשות "מפיק" /
22.12.2011
/ 12:25

 חברת אדידס עולה בקמפיין חדש בהשקעה של כ- 300,00 שקלים. הקמפיין יועלה בתחנות אוטובוס ומכוונים של חברת הפרסום העולמית JCDecaux, ובו תציג החברה את קולקציית נעלי הספורט החדשות שלה בחלון ראווה בתחנות אוטובוס. מעל חלונות הראווה ימוקם מסך דיגיטלי המשדר סרטון הדרכה על הנעליים החדשות.

בקמפיין יעלו 200 פוסטרים, מתוכם חמישה בתחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב-יפו, בהן יורכב ארגז פרסום המשלב חלון ראווה ומסך דיגיטלי.

(צילום: יח"צ)

תגובות
אין תגובות למאמר