כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תיבת פנדורה

מאת: חדשות "מפיק" /
21.12.2011
/ 13:40

רשת התכשיטים הדנית PANDORA יוצאת בקמפיין חדש לקראת השנה האזרחית החדשה תחת הכותרת: "בואי לבחור את ה- CHARM שלך".

הקמפיין, בהשקעה של כ- 600 אלף שקלים, יכלול מודעות פרסום בעיתונות הכתובה, במגזינים היעודיים, ובאינטרנט. כמו כן יכלול הקמפיין שמונה שלטי חוצות בגודל של 300 מ"ר כל אחד, שימוקמו בצמתים מרכזיות בארץ.

הקמפיין מתעתד להציג את PANDORA כמתנה מושלמת לשנה החדשה ולחנוכה, ובנוסף קורא לכל אחת מהלקוחות "לבוא ולבחור את ה-CHARM  שלה במתנה" בה תקבלנה הקונות תליון מעוצב בקנייה מעל 590 שקלים.

לרשת חמש חנויות קונספט בישראל ומספר נקודות מכירה נוספות.

ג'ניפר אניסטון בגיליון מגזין PANDORA

(צילום מגזין: יח"צ)

תגובות
אין תגובות למאמר