כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מתיחת פנים ויזואלית: לוגו וסלוגן חדשים לעיריית ירושלים

מאת: חדשות "מפיק" /
19.12.2011
/ 14:25
האריה מהלוגו הוותיק של עיריית ירושלים חוזר ל"כלוב".
 
הבוקר נחשף הלוגו החדש של העירייה, בעזרתו מבקשים קברניטי הבירה לאוורר פעם נוספת את דימויה של העיר.
 
האפיון הבולט ביותר בלוגו החדש הוא משחקי הצבעים הדומיננטיים. בעזרתם אוירו אתרי תיירות מוכרים ונחשבים בעיר דוגמת עיר דוד, גשר המיתרים וטחנת הרוח בשכונת ימין משה.
 
הסלוגן הרשמי יתחלף אף הוא, וישונה מ"משהו טוב קורה בירושלים" ל"שווה לחיות בירושלים".
 
" הסלוגן החדש, מגיע מול הדימוי השגוי של ירושלים כאילו היא איבדה את טעם החיים", מסבירים בעירייה את עיתוי המהלך התדמיתי. "באה אמירה חזקה, שנשענת על עובדות מוצקות, שמדגישה את חוויית החיים שנותנת ירושלים לכל תושביה, העכשוויים והעתידיים, ברוח הפסוק המקראי "ובחרת בחיים". הלוגו החדש ילווה את כל פרסומי העירייה, במסגרת גריד חדש ותואם, ויהווה מאמץ מתמשך לשווק את ירושלים ואת מכלול הפעילויות שהיא מעניקה לתושביה ולבאים בשעריה".
 
עיצוב הלוגו נעשה באמצעות משרד הפרסום יורו ישראל.

ירושלים לוגו ישן

הלוגו הישן (יח"צ)

תגובות
אין תגובות למאמר