כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שת"פ מסחרי בין תמי 4 להפקת פסטיגל 2011

מאת: חדשות 'מפיק' /
19.12.2011
/ 14:06
חטיבת המים של קבוצת שטראוס החלה בשיווקה של מהדורת "מים אקולוגיים אישיים" על בסיס המותג תמי 4, כחלק משיתוף פעולה מסחרי עם מפיקי הפסטיגל ו"מותק של פסטיבל".
 
על הבקבוקים מתנוססות תמונות כוכבי הפסטיגל, והם יימכרו בנקודות מיוחדות במתחמי ההופעות. בין כוכבי הילדים על הבקבוקים, ניתן למצוא את יהודה לוי, עוז זהבי, אלי יצפאן ומירי מסיקה.

אורית גרינבוים ליפסקי, מנהלת השיווק שטראוס מים: "מטרת שיתוף הפעולה היא לחזק את החיבור לערך המשפחתיות ואת העובדה שחברת שטראוס מים ישראל עם המותג תמי 4 מעניקים פתרונות לשתיית מים גם מחוץ לבית. אנו גאים להוביל שיתוף פעולה שכזה שעוזר להשריש את הנושא האקולוגי ואיכות הסביבה בקרב הילדים והמשפחה."
תגובות
אין תגובות למאמר