כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שתיית תקן

מאת: חדשות 'מפיק' /
19.12.2011
/ 9:50
שתייה פרועה? לא אצלנו. הידד למתונים.
 
מותג הבירה היינקן פצח בקמפיין בעל ארומה חברתית לקראת חג המולד המועד לפורענות בכל הנוגע לצריכת אלכוהול.
 
יופיו של הקמפיין נעוץ בכך, שלא צריך תמיד לצאת במסע הפחדה ל"מה יקרה לך אם וכאשר" וכי ניתן לייצר מסר מעורר חינוכי דווקא מזווית חיובית מעוררת השראה כשמתמודדים עם נושא כמו שתייה מוגזמת.
 
כך לדוגמה, אלו השותים באופן מתון יכולים ליהנות גם מהזריחה.
 
המהלך הפרסומי נתמך בפעילות רחבה בפייסבוק שם הוצעו מקומות בהם ניתן ליהנות בכל העולם מזריחות יפיפיות, היינקן אף טרחה להתקין בחלק מאותם מקומות ספות לנוחות אלו מאתנו שיישתו במתינות. אחחח הנאיביות במיטבה.

תגובות
אין תגובות למאמר