כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קד"מ מעבר לים

מאת: גל מרקוביץ', 'לעומק התודעה' /
31.07.2007
/

הכי טוב להרגיש בטוח

 

Leo Burnett שיקגו מצאו דרך מאוד מקורית להמחיש את המסר של חברת הביטוח הקנדית, Allstate, בסביבה הטבעית של הענף בו היא פועלת.
הסלוגן של חברת הביטוח הוא: "You are in good hands" ומכאן כנראה יצא הרעיון הייחודי כל כך, שמצורף לשלט השואל: "Are you in good hands?".

לא בא לכם לעלות לשם ולתת איזה דחיפה קטנה..?

 

 

 

 

 

 

עשרה יורו והגלובוס שלכם

 

רעיון מבריק של חברת 'גריי', דיסלדורף, ל"צעצועים זה אנחנו" (Toys r us).
המטרה הייתה לחשוף את קולקציית צעצועי החוף המגוונת הקיימת בחנות, ובמקום פשוט להגיד את זה, הם החליטו לגרום לנו להבין את עוצמתם על ידי פקק גומי לשחרור האוויר... מכדור הארץ.

הייתם משחררים אותנו מכאן בשביל 10 יורו?

 

 

 

 

 

Great minds think alike?

 

רואים שצוות הקופירייטרים של Leo Burnett, סאן פאולו, הם בוגרי האקדמיה של בתיה עוזיאל לאוריגמי.
משחק פשוט של גזירה וקיפול נייר (ממש בסיסי – לומדים בשנה א') הוביל את הקמפיין של CVV להעברת מסר חד וברור: "תציל את עצמך". הישענות על משפטים כמו "אם אין אני לי מי לי" או "היחיד שיכול להציל אותך זה אתה" היוו בסיס לרעיון הנפלא הזה. או שמא....התמונות המצורפות למטה?!

גוועלד.

 

 

 

 

 

 

לפי הפרסומים זה כנראה המקורי:, שעשה גם שימוש די דומה למסר:

"תציל חיים של אחר בעזרת תרומת דם עכשיו. תציל את חייך מאוחר יותר".

 

הקרדיטים, אם כך, למקאן אריקסון, שנחאי.

 

 

הכותב הינו מנהל מחלקת הקד"מ בחברת 'לעומק התודעה'. 

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: