כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין חוצות חברתי חדש: "שמים פס לקטל בכבישים"

מאת: חדשות 'מפיק' /
12.12.2011
/ 15:20
שנה מאז ביצעה קמפיין חוצות עם אפיל חברתי בנושא איכות הסביבה, שבה חברת השילוט העירוני JCDecaux  עולה בקמפיין דומה לבטיחות בדרכים, על-גבי תחנות אוטובוס ומתקני פרסום בתל-אביב.
 
הקונספט שונה. לא מדובר בעוד קמפיין רגיל ומשמים, אלא במעין מכרז שיבחן הצעות ממשרדי פרסום, לטובת המאבק בקטל בכבישים.
 
הקמפיין יעלה בתחילת 2012 על גבי מתקני JCDecaux ברחבי תל אביב למשך עשרה ימים. בשלב הראשון, גייסה החברה משרדי פרסום גדולים כדי שאלו יציגו את הרעיונות הקריאטיביים שלהם למען מטרה זו כגון זכות קדימה להולכי רגל, איסור על שתיית אלכוהול, מהירות ועוד.

בשלב השני, יוכלו כלל גולשי האינטרנט להציע את נקודת המבט שלהם למען בטיחות בדרכים באמצעות העלאת ויז'ואלים לעמוד הפייסבוק.
תגובות
אין תגובות למאמר