כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

גלובליזציה נוסח דומינו'ס פיצה

מאת: חדשות 'מפיק' /
08.12.2011
/ 15:59
אחרי שפתחה סניף בחלל וארגנה מבצע ל"קבוצות רכישה" של פיצה בישראל, ברשת דומינו'ס פיצה העולמית מנסים שוב לגרד מהלכי שיווק מעניינים עד מופרעים חלקית.
 
העילה התורנית היא יום הולדת 51 לרשת הפיצות הוותיקה. האמצעי: אירוע וירטואלי המחבר בין מיליוני חובבי פיצה מכל העולם, באמצעות אפליקציית פייסבוק שפותחה במיוחד לשם כך.
 
לצורך העניין הוגדר מועד שייקרא "יום דומינו'ס", ובו יוכלו לקוחות מעשרות מדינות בהן מחזיקה הרשת סניפים להצטרף למסיבה ברשת החברתית ולעקוב אחר מספר המשתתפים מכל מדינה וכן לכתוב בכל שפה אליהם.
 
יתר על כך, הפתעה והנחה בת 50 אחוזים על כל התפריט תינתן לכל המזמינים דרך האינטרנט באמצעות לשונית מיוחדת בדף הפייסבוק המקומי של הרשת.
 
"דומינו'ס גאה בנוכחות העולמית שלנו ואנו מעריכים מאוד את לקוחותינו ברחבי העולם" אמר ראסל ווינר, מנהל השיווק הראשי של דומינו'ס. "אנו מתרגשים מהאפשרות לחבר את חמשת מיליון המעריצים של דומינו'ס פיצה בפייסבוק, המייצגים 20 מדינות מובילות, באמצעות אותה הצעה מיוחדת".
תגובות
אין תגובות למאמר