כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ואלו הזוכים בתחרות הקריאייטיב "רדבול רי-מייק"

מאת: חדשות 'מפיק' /
29.11.2011
/ 11:53
תחרות הקריאייטיב האינטרנטית "רדבול רי-מייק" באה על סיומה השבוע, באירוע גמר בהשתתפות עשרות מהמתמודדים במועדון פיצ'ר בהרצליה.
 
תזכורת: צרכני משקה האנרגיה הוזמנו באוגוסט האחרון לשלוח סרטוני סקיצות המבטאים האנשה של פרסומות האנימציה המוכרות של המותג עם הכנפיים.
 
הפיינלסיטים נבחרו מתוך עשרות סרטונים, והתמודדו בשמונה קטגוריות פרסים שונות: הסרטון הטוב ביותר, השחקן, הבימאי, התפאורה, התלבושות, מקוריות הסרטון וכן הסרטון המצחיק ביותר והסרטון בעל האפקטים הטובים ביותר.
 
רדבול רימייק 
 
 
מי זכה ב-10,000 ש"ח?
 
בקטגוריית הסרטון הטוב ביותר זכה יוצר הסרט אוריאן אדלני מחברת ההפקות Psychoflash עבור הגרסה לסרטון "פמפלונה", בקטגוריית התפאורה זכה אבינועם רז בסרטון "רפונזל", בקטגוריית המשחק זכה השחקן ניצן שגיא מסרטון "הכתב" של יצחק שפטוביצקי.
 
בקטגורית הסרטון המצחיק ביותר זכה היוצר מיקי פרומצ'נקו לגרסה שלו לסרטון "בודהיסט ", בפרס התלבושות זכה שקד רצון עבור הגרסה שלו לסרטון "פמפלונה".
 
בפרס האפקטים הטובים ביותר זכה גיא משאלי לסרטון "חמות", בפרס הבימוי הטוב ביותר זכה טימור ווילי בסרטון "מאפיה 2" ובפרס המקוריות זכה ונייה הימן על סרטון "גיבור על".
 
בפאנל השופטים ישבו שי גינצבורג - מנכ"ל פורום פילם, הסטנדאפיסט נדב אבוקסיס, איש הדיגיטל נוי אלוש, יגאל בראון - יו"ר אגודת השיווק ובעלי הבצפר, אלון חן, מנהל שיווק יוטיוב ישראל ועוד.
 
עלות ההשקעה בתחרות: כמיליון שקלים.
 
 
רדבול רימייק
 
רדבול רימייק
 
רדבול רימייק
 
רדבול רימייק
 
רדבול רימייק
(צילום: גיא פיטשון, יח"צ)
 
 
הפקה דיגיטלית: מאשבוקס
קמפיין: משרד הפרסום אברהם
הפקת האירוע: פאזה
מיקום: מועדון פיצ'ר הרצליה
תגובות
אין תגובות למאמר