כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

יריד הספקים של סופר פארם איפשר לאנשי הקריאייטיב "להתפרע"

מאת: חדשות 'מפיק' /
29.11.2011
/ 9:51

לבד משלוש הפקות הענק של רשת סופר פארם ל"צרכן הסופי" – ביוטי סיטי, בייבילנד ופסטיבל גוד לייף בנמל תל-אביב – מופק מדי שנה יריד נוסף המיועד לספקי הרשת, והוא מושקע לא פחות.

היריד המדובר התקיים בשבוע שעבר (24/11) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל-אביב. סופר פארם, יש לומר, נחשבת לאחת החברות ורשתות מוצרי הצריכה והלייף-סטייל האיתנות בישראל, מבחינה פיננסית וגם אנשי הסחר שעובדים מולה יודעים זאת. מטרתו של היריד, כפי שצוין במכתב שנשלח מיו"ר האירוע הנ"ל, היא "חיזוק שיתוף הפעולה ביניכם (הספקים, י"ח) לרשת, להתייעל בכל דרך אפשרית ולהמשיך לשתף פעולה ביצירתיות".
 
ספקים או לא, בהיבט ההפקתי נראה היריד כמו תערוכה מסחרית לכל דבר ויותר מכך, שכן כל יצרן הפגין את כוחו ועוצם ידו באמצעות ביתנים אקסטרווגנטיים. לשם כך, כרגיל, נשכרו שירותיהן של חברות קידום מכירות, בינוי או הפקה מהענף.
 
 
קזינו רויאל
 
קחו לדוגמה את חברת הקד"מ סטוריטייל שרקמה בחוטים של זהב שני מתחמים: האחד למותג הטיפוח לגברים קרמה מן והשני לקרליין (שניהם משווקים על-ידי סנו).
 
"הרעיון היה ליצור מתחמים אלגנטיים המדברים בשפה הגרפית של כל מותג ומשמשים בעיקר למקום מפגש אנשי הסחר של סופר פארם מול אנשי המכירות של המותגים. בשני הביתנים הוצב משחק ההימורים "סלוט מאשין" בשילוב לוגו המותגים (ראו צילומים). הזוכים בו קיבלו מתנות ממותגות, כאשר בביתן קרמה מן הצבנו שני פודיומים – אחד לטובת התנסות בסדרת הדאודורנטים החדשה והשני לתצוגת הקולקציה.
 
"כל אנשי המכירות", הוסיפו בחברת השיווק, "הופיעו בחולצות שחורות ועניבות בצבעוניות תואמת לגוני סדרת המוצרים".

יריד סופר פארם

יריד סופר פארם

יריד סופר פארם

יריד סופר פארם

יריד סופר פארם

יריד סופר פארם

יריד סופר פארם

אצטדיון דיוויד
 
אבל עוד לפני שצפו המבקרים בסבונייה של סנו, שימו לב לעיצוב המדהים אליו נחשפו כבר במתחם קבלת הפנים של האירוע. אולם האירועים המפונפן של המלון הפך למגרש פוטבול לכל דבר ועניין, בתוספת קופות כרטיסים ומתחם מרצ'נדייז בסגנון הפוטבול האמריקני.
 
ה"אצטדיון בתוך מלון" הזה, דווח לחדשות 'מפיק', נבנה בתוך לילה אחד לבן על-ידי חברת עיצוב במה

יריד סופר פארם

יריד סופר פארם

(צילומים: הפקה) 

 הפקת היריד: סופר פארם
 
 
מתחם קבלת פנים

הפקה : סופר פארם
עיצוב : רון בן יעקב
תפאורה : ארגונית עיצוב
בינוי : עיצוב במה
הגברה, תאורה והקרנה : סימול
 
 
 
סנו (קרמה מן, קרליין)
 
הפקה: סטוריטייל
בינוי:  אקסטרים ארט    
סלוט משין: אריאל ועדיאל
תגובות
אין תגובות למאמר