כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הסבלנות משתלמת? ב"קרלסברג" חושבים אחרת

מאת: חדשות 'מפיק' /
22.11.110
/ 9:14
האם נזנחים ימי חלוקת המרצ'נדייז הקלאסיים בפאבים באמצעות צוותי קד"מ, לטובת העולם הווירטואלי?
 
דיילי חברת השיווק פרומרקט התחפשו ל"צוות אוויר" מכופתר ובקור המקפיא של הימים הללו יוצאים מדי ערב לשוטט בין פאבים במרכז הארץ.
 
העילה: קמפיין חדש של בירה קרלסברג, המתנהל במקביל בטלוויזיה בצמוד לאמביאנט בשטח, בפייסבוק ובסלולר. הקונספט: קרלסברג לוקחת אתכם לברלין, עיר בילויים מפותחת מאוד כידוע, בחבילת נופש זוגית.
 
הכיצד? משחק מזיגת בירה הופך את המשתתף בו לברמן וירטואלי במשמרת לחוצה במיוחד. במשך דקה עליו למזוג בירה ללקוחות חסרי סבלנות שחייבים את הקרלסברג שלהם כאן ועכשיו.
 
40 המובילים בתוצאות המשחק יעלו לגמר שיתקיים ב-5 בדצמבר, במועדון דיזנגוף שלמרגלות כיכר צינה בתל-אביב. באותו הלילה יזכו חמשת הראשונים בטיסה המדוברת לברלין.
 
 
קד"מ בירה קרלסברג
(צילום: יח"צ)
 
 
הפקה: פרומרקט
תגובות
אין תגובות למאמר