כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דור אנרגיה

מאת: חדשות 'מפיק' /
17.11.2011
/ 11:26

משקה פאנטה ומותגים נוספים כבר ניסו את זה בהצלחה גדולה על קיר הפרסום הענק של הקריה (מול מגדלי עזריאלי). ואם על קיר זה עובד, למה שלא יעבוד גם על תחנות אוטובוס?

דוגמיות של מוצרים בחינם תמיד כיף לקבל, ועוד יותר בלי הודעה מראש. כך היה במקרים הנ"ל, כאשר אלפי יחידות "מיני" של מוצרים הודבקו לקיר הקריה.
 
מותג חטיפי האנרגיה "נייצ'ר ואלי" (ג'נרל מילס) ביצע פעילות דומה השבוע על גבי תחנות האוטובוס ברחובות תל-אביב. אלא ששם מדובר היה במוצר עצמו ולא בדוגמית, שכיסה את כל המתקנים מכף רגל ועד ראש לשמחתם של הממתינים בתחנה.
 
בכל יום תכוסה תחנת אוטובוס אחרת בחטיפי המותג, ובמקביל יצורפו אלפי חטיפים למגזיני לייף-סטייל.
 
הקמפיין מוערך ב-2 מיליון שקלים ויימשך כשבועיים. נוסף על מיתוג תחנות האוטובוס, יינתנו גם חסויות בטלוויזיה ושילוט חוצות על עמודי ענק של נור בצמתים מרכזיים בישראל.
 
הקריאיטייב בוצע על-ידי משרד הפרסום אברהם, ומיתוג התחנות באמצעות  Jcdecaux.

נייצ'ר ואלי תחנות

(צילום: יח"צ)

תגובות
אין תגובות למאמר