כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

יין במקום בירה: יקבי רמת הגולן רוצה גם לקוחות צעירים

מאת: חדשות 'מפיק' /
15.11.2011
/ 12:30
יין מזוהה בדרך כלל עם מגזר צרכנים מאופיין באופן מובהק, עם כמה סטיות תקן פה ושם אך לא באופן חריג במיוחד.
 
ביקבי רמת הגולן ינסו החל מהשבוע הבא לפרוץ את הקיבעון הסגמנטלי הזה, ולפנות גם לחתך גילאים צעיר יותר (27-40) ואנין פחות שלרוב יעדיף בירה על הבר.
 
איך עושים זאת? מקימים "מועדון" חברים, "הקפסולה" שמו, ונותנים את תחושת הייחודיות המוכרת, והס מלומר VIP.
 
בחצי מיליון שקל השקעה, יתקיימו מטעם היקב הצפוני פעילויות שיווק בכמה ערוצים. האחת היא אירועים וסדנאות, אירועי טעימה במסעדות ובנוסף סדנאות יין ואירועי תרבות ומוסיקה.
 
המועדון יושק במסיבה במסעדת "לה לה לנד" שלחוף גורדון בתל-אביב, ביום ראשון הקרוב (20/11). במהלך הערב תופיע להקת רד בנד ותארח את אפרת גוש.
תגובות
אין תגובות למאמר