כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

עזבו אתכם ממתחם קד"מ נוצץ, לפעמים "לידים" יעילים יותר

מאת: חדשות 'מפיק' /
15.11.2011
/ 11:50

לא פעם, בעבר, הפרחנו כאן במדור את השאלה הבלתי נמנעת: כיצד מבצעים פעילות שיווקית יעילה וצבעונית, בדגש על אפקט החוויה, למוסד אפרורי כמו קופת חולים?

בקבוצת ההפקות CPR נדרשו לנושא זו השנה השנייה, עבור כללית אסתטיקה (מחלקת ניתוחי הלייזר והפלסטיקה בשירותי בריאות כללית) והחליטו לעקוף את המוקש באמצעות גיוס "לידים" שקט ישירות מהשטח. סיכול ממוקד, אם תרצו.

במקרים בהם מדובר בגוף מוסדי או מסחרי ולא במוצר צריכה ממותג, עולה קרנו של ה"ליד". אותם פרטי לקוח פוטנציאלי המשמשים את הלקוח בעת מלאכת החיזור הלא פשוטה בשלב הבא.

ואמנם במקרה דנן, דיילות יצאו לקמפוסים, וליקטו פרטים ליצירת קשר מסטודנטים עבור הכללית.

הוד גלבוע, בעלים CPR, מסביר את הרציונל: "פעמים רבות, חברות הפקה רוצות כמה שיותר גדול, מרשים ושונה. אבל צריך לשאול האם זה לטובת האגו שלהן או למען הלקוח. אותו לקוח רוצה הנעה לפעולה, לקבל לידים איכותיים שקשה מאוד להשיג אותם. קהל היעד הראשון שנבחר הוא הסטודנטים, מהאוניברסיטה הגדולה ביותר ועד המכללה המרוחקת בקצה הארץ".

קד"מ כללית

(צילום: הפקה)

 

תמונות מצ"ב: 100 שנה ל"כללית"

תגובות
אין תגובות למאמר