כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"טיים אאוט" הבינ"ל השיקה ליין מוצרי קד"מ חוויתיים

מאת: Mindi Chahal /
14.11.2011
/ 13:07
רשת המגזינים טיים אאוט הבינלאומית נכנסת לתחום הקד"מ ופיתחה לאחרונה מבחר רחב של מתנות (GIVE AWAY'S) חוויתיות המיועדת לשוק הקד"מ.
 
קהל היעד של המוצרים הללו ענק – 16 מיליון איש ברחבי העולם. מגוון המתנות, שהופק בשיתוף חברת Smartbox Business Solutions, כולל כ-1,300 פעילויות שונות ארוזות בתשע חבילות נושא שונות. לדוגמה, שולחן לשניים, טעימות, הרפתקה, אדרנלין, ספא וזן, בריחות לא שגרתיות, חופשות קסומות, נופשונים טעימים ועוד.
 
Smartbox Business Solutions ישווקו את המבחר החדש עבור קידום לקוחות, תמריצי מכירות, מתנות לעובדים וחבילות שי תאגידיים.
 
קת'י רונסימן, המנהלת הכללית של טיים אאוט הבינלאומית מספרת: "בחרנו ב-Smartbox בתור שותפים מאחר והם המובילים בשוק הגלובלי של מתנות בתחום הלייף-סטייל. כמו כן, הנושאים המרכזיים כמו הסעדה, מלונות, רגיעה ופעילויות פנאי, הינם תחומים בהם Time Out הוכיחה את מומחיותה. לכן ראינו לנכון לשלב בין שני החברות על מנת להפיק את הפוטנציאל המרבי לטווח הארוך."
 
אילונה קוגיוטיק, מנכ"לית החברה השותפה לפרויקט, הוסיפה: "כאשר ניתנת לאנשים האפשרות לבחור בעצמם איזה סוג תמריץ הם יקבלו, התמריץ הופך לאישי יותר, מעודד למוטיבציה ובלתי נשכח".

 

מתוך אתר PROMOTIONAL MARKETING. (מאנגלית: טרה קרש)

תגובות
אין תגובות למאמר